Olen lataillut animea koneelleni, ja huomasin että kaikki MKV muodossa olevat tiedostot tekevät samaa; ääni ja kuva tulevat eri aikaan. Olen asennellut vaikka mitä ohjelmia, mm. CCCP, matroska full, ja liudan muita codekkeja. Kellään mitään neuvoa miten homman saisi pelittämään? Kiitos jo etukäteen.
Lataa ja asenna tuo. http://www.download.fi/video_ohjelmat/videocodecit/haalimediasplitter.cfm Saat näkymään myös vlc playerilla.
Oliskohan niissä clipeissä jotain vikaa? Ei nimittäin olisi ensimmäinen kerta. Kokeile vielä poistaa kaikki koodekit ja asentaa ffdshow, ac3 ja haali media splitter.
En usko, kaikissa MKV tiedostoissa mitä koneella on, tekee samaa. Mahtaakohan olla sitten tietokoneessa vika vai missä.
Saattaa koodekit olla sotkeutuneet, siksi kehotin poistamaan kaikki ja asentamaan vain muutaman. Ensin voit kokeilla poistaa kaikki ja kokeilla vlc:llä toimiiko, siinä kun on koodekit omasta takaa. Kun olet poistanut aja varmuuden vuoksi ccleaner rekisterin putsaus. Toimiiko muut formaatit oikein?
Itsellä samanlainen harrastus ja kaikki MKV-tiedostot pyörii oikein hyvin vaikka käytössäni onkin hidas acerin aspire 5101 (2 vuotta vanha ja sillä pyörii 720p animet ilman mitään pätkimistä ). Voi olla että sulla on liikaa niitä koodekkeja ja että se sekottaa sitä toistoa, en ole varma. Itse olen pärjännyt pelkällä CCCP:llä, mikä on mahdottoman hyvä setti (Zoom Playeria käytän). Mitään muita koodekkeja en ole koskaan tarvinnut ^^. Koita poistaa kaikki muut koodekit paitsi CCCP, jos ei silti pyöri niin ei riitä koneesta tehot
Kyseessä on aivan äskettäin saatu Fujitsu Siemens Amilo-jotakin. Vanhalla läppärillä kyllä pelittää vaikka onkin kohta 5 vuotta vanha. Poistin codekit, asensin CCCP:n uudestaan, mutta ei, ei toimi.