tiedän,tiedän.. mä en osaa jnejne.. mutta mulla on ongelma!! Asia on nyt näin, et meil oli ennen Kazaa Desktop ja sitte meillä vaihettiin nettiliittymää (siis modeemista kiinteeseen) ja samalla asennettiin spybot. Kazaa ilmotti et se lopettaa, joten kävin lataamassa downloadista Diet K:n (2.6). kysymys kuuluu: miten mä saan avattua sen ku se ilmottaa vaa et 'tarvittavaa DLL-tiedostoa (tässä pitkä numerosarja) ei löydy.' mä oon jonkunäkönen tumpelo näitten kans et jos joku olis nii ihanan ystävällinen et vois auttaa nii olisin ainaski viisminuuttisen ERITTÄIN kiitollinen!
Siis mitä häh? Tässä varmaan auttais kun tietäis mitä sää tarkoitat. Tuo Diet K on siis joku add-on joka poistaa kazaan mukana tulevat roskat. Ootko siis poistanu kazaan ja sit lähet asentaan tota Diettiä? Jos asia on noin niin Dietti varmaan sitä kazaata kaipailee ja siks herjaa. Ja jos ei asia ole noin niin vähän selkeämpää infoa... tai sit mä vaan en selvitä tätä luetunymmärtämistehtävää.
mä en osaa selittää näitä kovin tietokonekielisesti koska en oo alan ihminen. siis kazaa lopettaa toiminnon. Diet on joku add--blaa ei tuo mainoksia itse kazaaseen. en oo poistanu alkuperäistä kazaata vaan asensin dietin sen kaveriks ja muuten kaikki iha jees mulla on kaikki käyttäjänumerotki (jotka saa asennuksen jälkeen) mut miten mä pääsen eteenpäin??
lite? onks se kokonainen ohjelma vai vaa lisäosa? ja käyks se ton spybotin kans? mä en jaksais alkaa vääntää uuden ohjelman kans just ku olin saanu sen edellisen toimimaan.. ja mä oon kuullu siit winmx:st vähä sellast juttuu.. mut onks ne totta?..siis et se olis hidas. mä oon kato tyttö ja mulle tällaset jutut on loppujen lopuks aika vaikeita..