1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Apua kaivataan - LCD ostolistalla

Viestiketju Televisiot -osiossa. Ketjun avasi Lasoliini 16.06.2006.

  1. Lasoliini

    Lasoliini Member

    Liittynyt:
    05.12.2005
    Viestejä:
    18
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Terve ja apua. Olen ostamassa uutta tölsyä ja hetken lyhenneviidakossa kyntäneenä alan olemaan todella sekasin joten jeesiä tekniikkaneroilta kaivataan.

    Käyttötarkoitus olisi elokuvat, normi TV ja pelaaminen PC:llä sekä konsolilla. Pystyykö noilla ylipäätään vetään PC-pelejä kun kyse olisi enemmän nopeatempoisesta FPS:stä (bf2, cod2 tms.)?

    Rahaa olisi käytettävissä max 2500€ ja kokoluokka olisi 37"-40". Olen mieltynyt jotenkin Samsungin tuotteisiin, mutta mitenkään pakko se ei ole, pääasia, että tavara on laadukasta ja tekniikka uutta.

    Lisäksi kiinnostaa, että mikä tässä on vikana vai onko mikään?

    Kiitos avusta.
     
  2.  
  3. Lasoliini

    Lasoliini Member

    Liittynyt:
    05.12.2005
    Viestejä:
    18
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kattoppa ku kädetin, harvinainen virhe meikäläiselle :D
     
  4. xXx

    xXx Regular member

    Liittynyt:
    24.01.2006
    Viestejä:
    989
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    mun mielestä tuo näyttää ihan hyvältä. tietokone liitäntä löytyy ja vasteaika 8 ms. itsellä on näytössä tosin (pc) 12 ms ja en ole koskaan huomannut häntimistä. kun katsoo television ominaisuuksia, niin ei mielestäni kannata takertua sanoihin yes ja yes. nuo ominaisuudet mitä ilmoitetaan ovat varmasti suppeampia, mitä ne todellisuudessa ovat. ja kun katsoo listaa ja joka kohdassa lukee "yes" niin se ei tarkoita että ominaisuuksia olisi liikaa. no tosin tuota sanaa ei tuolla käytetä, mutta jos katsoo englanninkielisiä sivustoja niin silloin kylläkin. aika paljon löytyy googlella esim. tietoa kun kirjoittaa > samsung lcd televisio. tai jos haluaa tarkkoja tietoja kaikista ominaisuuksista niin http://www.samsung.com ja saat halutessasi tekstin myös suomeksi, siellä on kohta josta voi valita maan.
     
    Viimeksi muokattu: 16.06.2006
  5. tubbana

    tubbana Active member

    Liittynyt:
    01.10.2004
    Viestejä:
    1,316
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
  6. Lasoliini

    Lasoliini Member

    Liittynyt:
    05.12.2005
    Viestejä:
    18
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitos vastauksista. Mites toi Pixmania, löytyykö kokemusta liikkeestä?
     
  7. xXx

    xXx Regular member

    Liittynyt:
    24.01.2006
    Viestejä:
    989
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    no kokemuksia pixmaniasta.... soitin sinne viime vuonna, ja vaikka soitin suomenkieliseen palveluun niin aina sieltä vastattiin englanniksi. ja tuo firma kun haluaa ensin rahat ja tuote tulee joskus viikon päästä ! ja mitäs sitten kun pitää palauttaa tuote jos mennyt takuuseen ? tuo pixmania on monikansallinen yritys, ja itse en kyllä tilaisi sieltä mitään.
     
  8. Sokar80

    Sokar80 Regular member

    Liittynyt:
    09.03.2006
    Viestejä:
    2,319
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    itellä oli "vanha" tft \lcd 8ms näyttö kyllä kerran näin häntimista vai oliko se kaverin koira kylässä no en muista ;)

    jep hyvä suuntaa olet menossa [bold]vanhemmilla on 42" samsung Plasma[/bold] töllö ostettu stokkan hulluilta päiviltä viime keväällä [bold]1100e[/bold] vaikka ei ole uusin tekniikka niin [bold]siinä kiini mun vanha digi boxi eli Finlux 420c ja procaster 002 ja perus pc[/bold] jolla ne surfaa netissä tai makselee laskuja joskus isä pelaa jotain auto peliä pc:eellä eikä ole valittanut nyt 4 kuukauteen kertaakaan ostoksen jälkeen mitään että olisi huono kuva tai jokin ei toimisi taikka olisi kuva "virheitä" mitä olen käynyt ite kotona niin kyllä hyvin pöyrittää kaikkia matereaaleja mitä olen kokeillut

    itellä on DLP tykki ja Samsunsung 42" plasma ja 32" kuva putki töllö
    mulla on juovan tuplain \ scaalain jossa mulla kaikki kiini DVD, PS2, vhs, talentava digi boxi, pc, ja siitä lähtee yksi DVI johto DLP tykille VGA plasmalle ja toinen vga kuva putki töllöön on kiini VGA->Scart adapterilla kiini

    olisi kyllä hyvä jos olisi 2 kpl DVI ulos tuloa tossa mun isac hd+ laiteessa mutta täytyy tyytyä tähän vga liitimeen plasmassa

    [bold]ON ÄLÄ IKINÄ OSTA MITÄÄN PIXMANIASTA [/bold]
    itellä on tosi surkea kokemus

    [bold]asiakas palvelu = hä mikä palvelu oliko niillä sellainen muka
    tavaran toimitus = maksa heti saat tavaran kun heille sopii eli joskus
    takuu = hä mitä sinua puhua minä ei ymmärrä
    tää oli rikki kun tuli postissa = no se on käyttäjä virhe jota takuu ei korvaa [/bold]

    tossa nyt aluksi mitä tuli mieleen kun ostin niiltä digi kameran eli olin lähössä lomalle ja halusin "pienen" digi pokkari kameran kun tätä eos 350D elefanttia ei viiti ottaa mukaan joten selailin hitoja ja niillä oli halvin hinta tolle Canon Ixus 50 soitin sinne vastaus oli vain netti tilauksia no ei mitään lähetin sitten sinne sähkö posti kesti 3 päivää tuli vastaus anna rahat tälle tilille niinb varmistat tilauksen minä tyhmä maksoin meni viikko ei mitään soitin vastaus tuote on loppu vaikka varasto saldo netissa näytti 14 kpl meni toinen viikko sitten kolmanen viikon tiistaina se tuli postiin menin sitten hakemaan sen sieltä vanhana huuto netin \ keltaisen pörssin asiakaana avaan paketin aina postissa vanha tapa että en esim maksa tiilis kivestä paketti oli ehjä kun lainasin saksia posti virkailijalta mutta heti paketin avattua näin että se oli puuteelinen siellä ei ollu muutakuiin kamera ei ohjeita ei laturia tai akku ym tilpe hööriä soitin sitten postista heti tänne "asiakas palveluun" siellä pahoittelivat että olin vahinkossa saanut huoltoon menee paketin kuin piti saada "uusi" laite no posti lähetti sen takaisin sain sen saman viikon torstai avasin taas sen siellä postissa nyt oli kaikki tilpehöörit pakaus kokonaisuus oli muuten "hyvä" mutta ixus 50 1,8" näyttössä oli koko näytön kokoinen halkeama eli se oli rikki sit palo käämit otin kamera kännykällä kuvan siitä ja pyysin postin virkailijalta "todistuksen" että häkin näkin sen kun minä avasin sen että en ite rikkonut taas soitin siinne muka asiakas palveluun vastaus oli emme korvaa asiakkaan omi käyttö virheitä oli kuulemma mun vika että he olivat rikkoneet näytön tai ainakin sanoivat että takuu korvaa vain sisäiset tenknilliset viat eli tee mitä lysttäät sillä kameralla me emme sitä vaihda kun rikoitunut näyttö on käyttäjä virhe houmasin että on turha kinastella heidän kanssa kun ei siellä ollut kiinostusta sen jälkeen kun ovat saaneet rahat menin hakaniemessä sijaitsevaan kuluttaja asiamiehellä näytämään kameraa ja oli mukana posti virkailijan lausunto että en poistunut postista tai rikkonut sitä ite kuluttaja asiamies sanoi että tää on selvä tapaus saat kyllä kaikki rahat takaisin mitä olet menettänyt sanoi että kiitos mutta lentokone lähtee huomenna perjantaina joten tais jäädä kamera ostamatta

    perjantai aamuna menin verkko kauppaan josta ostin kameran sain sen noin 5 minuutissa kun olin antanut rahat latasin kameran akun työ paikalla noin 5h toimi heti niin kun piti tosin akku meni "rikki" tai ei toiminut loppu lomasta kuin 10 kuvaa sitten akku loppu takas tullessa vein akun verkko kauppaan sain heti uuden akun vian syy oli kai että uutta akkua olisi pitänyt ladata 24h ennen ekaa käyttöä

    vaikka eksyin hieman aiheesta niin

    [bold]ISOT kehut hakanimen postin työtekijälle ja verkkko kaupaalle[/bold] olen kaikki pc osat ostanut tieto asemalta tai verkko kaupasta eikä mitään valittamista homma toimii niin kuin pitää muuta tipehööriä olen ostanut verkko kaupasta ja glas olssonista ja hyvin on toiminut

    olisimpa ollut ite aluksi näin viisas pixmanian takia olin tosi loman tarpeessa

    [bold]nyt en osta ikinä mitään mistään missä ei voi liikkeeseen mennä sisään [/bold]

    jos ei halua ihan uusinta uutta niin tää näytti ohi kulkiessa ihan hyvältä on päällä liikeessä

    vaikka nimi on "hulahula" eli DiBOSS tässä on samsung 8ms paneli kuva näytti asialliseta tosin en tietä miten on "koti" käytössä

    http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=17229

    http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=6533
    [​IMG]
     
    Viimeksi muokattu: 06.07.2006

Jaa tämä sivu