Apua ja aika kiireellä!

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi jmpk 12.02.2004.

1. jmpk

jmpk Guest

Mulla on koneella tiedosto n. 700mb jota ei voi poistaa, ja sitten suurin osa ohjelmista, jotka huomaavat tiedoston jumiutuvat. Tiedosto on pakattu zip tai rar itsestään purkautuva eli exe. Sain tiedostot purettua kuitenkin aiemmin. Nyt kun yritän poistaa tiedostoa niin mm. resurssienhallinta jumiutuu. Tietääkö joku jotain softaa yms. jolla voisi tuon tiedoston poistaa, en osaa dos:ia käyttää. Auttakaa mulla on jo keinot iteltä loppunu. Kiitos kaikille vastauksista jo etukäteen.

2.  
  3. Degra

Degra Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Oletko yrittänyt poistaa vikasietotilasta?

4. Maanikko

Maanikko Guest

Valitse käynnistä valikosta "suorita" ja kirjoita avaa kohtaan "cmd" ilman " merkkejä. tämä avaa windozen komentotulkin. mene komentotulkissa kansioon jossa ongelmatiedosto sijaitsee ja kirjoita "del ongelmatiedostonnimi.pääte" ilman " merkkejä. pitäisi poistua mukisematta.

5. jmpk

jmpk Guest

Mä yritin käynnistää ton cmd:n sesano että "tiedostoa "cmd" (tai jotain sen osaa) ei löydy....." Unohin näköjään sanoa että mulla on win 98 se. onko muita tapoja

6. Maanikko

Maanikko Guest

aivan! oletin tietysti että sulla on WinXP =D
    No ysikasissa avaa msdos kehote ja tee siellä sama judanssi eli mee kansioon jossa tiedosto on ja koita delliä se sieltä......

Jaa tämä sivu