Apua, halvahkon läppärin ostaminen

Viestiketju Kannettavat tietokoneet -osiossa. Ketjun avasi Flamewall 12.03.2008.

1. Flamewall

Flamewall Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli ongelmana on että kuukauden loppupuolella olen päättänyt ostaa itselleni kannettavan. Olen nyt jo pari päivää tutkinut kaikkia mahdollisia koneita hintaväliltä 540e-600e(kipuraja). Olen koittanut lukea mahdollisimman paljon arvosteluja ja noin amatöörin silmin tuollainen Acer Aspire 5520 vaikuttaa hyvältä hintalaatusuhteeltaan. Suurin ongelma mikä koneesta listataan on sen rajallinen vain 1GB RAM. Voiko tätä päivittää kestämään raskasta (ja valitettavan pakollista) Windows Vistaa ja jos voi niin kuinka paljon se tulisi maksamaan?
    Jimms PC myy tätä kannettavaa 559e vaikkakin kyseinen malli käyttää nVidia GeForce 7000, joka on käsitykseni mukaan ihan mukiinmenevä näytönohjain. Satuin aikaisemmin myös näkemään samasta koneesta jonkinlaisen 2GB version ollessani Stockmannilla 600 eurolla, mutta en kerinnyt tutkailemaan eroja sen enempää. Ero nimessä oli vain lopusa oleva G kirjain.
    Eli siis. Mikä olisi paras kannettava yleiskäyttöön (DVDn katseluun, surffailemiseen ja ehkä joidenkin vanhojen pelien pelaamiseen) tässä hintaluokassa ja jos vastaus on jo aikaisemmin mainittu Aceri niin kannattaako ostaa suoralta kädeltä 600 euron 2GB RAM versio?

2.  
  3. Flamewall

Flamewall Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Heitän vielä soppaan tälläisen vaihtoehdon tuosta jo paljon höpisemästäni acerista. Kannattaisiko lisämuistin asennus tälläiseen?
    Huudosta

4. lettas

lettas Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    218
    Pisteet:
    93
  5. Flamewall

Flamewall Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitos avusta olen jo löytänyt onkelman ratkaisun.

Jaa tämä sivu