Apua Divx teksteihin!!

Viestiketju VCD ja SVCD -formaatit -osiossa. Ketjun avasi harril 25.02.2003.

1. harril

harril Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Onko mahdollista saada DivXPro503 tekstitystä? Jos on niin millä ohjelmalla?
    Olen kokeillut Vobsub 2.23 ja ties vaikka mitä mutta en ole saanut näkymään DivXPro503ssa. Mediaplayerissä kyllä näkyy mutta taso on heikkoa.. Ja jos joku tietää HYVÄN Divx ohjelman jolla pystyy katselemaan leffoja tekstien kera niin ilmoita ihmeessä!! KIITOS!!

2.  
  3. Khauron

Khauron Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    68
    Mikähän nyt on ongelman laatu? Ohjelman puute, vai se miten tekstit saadaan DivX:n mukaan?
    BSPlayer on hyvä ohjelma, osaa tekstit ja mm. resoluution pienennyksen. Tekstit DivX:n mukaan saat SubRip:lla, joka tekee alkuperäisistä teksteistä OCR:n avulla tekstitiedoston.

4. harril

harril Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tarkoitan että millä ohjelmalla saa näkymään tekstit DivXPro503 juuri kyseisessä ohjelmassa. Koska siinä huomattavasti paras kuvalaatu. Jos jotain saman tasoista ohjelmaa niin kerro ihmeessä. Niin mulla on ollut tuon BSplayerin kanssa vähän ongelmia.. Tekstit saattavat näkyä vaikka tunnin ja sitten ne häviävät.. syytä en tiedä??

5. Khauron

Khauron Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    68
    Siis et tarvitse mitään muuta ohjelmaa kuvan, äänen ja tekstien yhtäaikaiseen näyttämiseen kuin BSPlayerin. Osaa .srt-tekstit ja hyvin toimii. Toinen ohjelma voisi olla ZoomPlayer. Ja kolmas vaikka RadLight (<- itse käytin tätä kauan).

BSPlayerin tekstiominaisuus toimii OK, oletko varma ettei tekstitystiedostossa ole ongelmaa.

Ja niin juu, VobSubin asentamalla näkyvät teksit vaikka Winukan omassa MediaPlayerissä, mutta tekstitystiedoston täytyy olla samanniminen kuin elokuva.

6. Portsu73

Portsu73 Guest

Harril meinaa varmaan divxplayer alphaa. Siihen ei taida saada irtotekstejä. En ainakaan itse ole saanu. BSplayeriä susittelen itsekkin. On toiminut parhaiten tähän mennessä. Jos ne tekstit häviää yhtäkkiä, ni koita kattoa onko niissä tekstitystä edes lopussa. Jos vaikka joku surkea filu.

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 26.02.2003

Jaa tämä sivu