Apua! bopedisu.dll / yebusawewi

Viestiketju Virukset ja haittaohjelmat -osiossa. Ketjun avasi RouDe 03.01.2009.

1. RouDe

RouDe Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla olis tämmönen kusipää koneella kuin ''yebusawewi'' Ohjelman data: Rundll32.exe "L:\WINDOWS\system32\bopedisu.dll",s

Mitä ongelmia tämä on minulle aiheuttanut? Explorer sekoilee, Jäätymisiä, Popuppeja.

En millään pääse tästä kaverista eroon. Spybot löytää seuraavaa:

Tuo alin '' ...yebusawewi(64 bit) Jää korjaamatta. Sanoo että on käytössä.

kun sulin prosesseja ja vähän säädin sain poistettua tuon viimeisenkin spybotilla mutta en saanut siitä selvää että mihin prosessiin viirus itsensä kopio. Näin ainakin käsitin sen tekevän.

Kuitenkin viirus luo itsensä uudelleen ja spybot löytää saman satsin ilman boottausta.

Regcleaner ohjelma havaitsee seuraavan:

Olen poistanut tuon ja heti kun päivitän käynnistettävien ohjelmien listan poistamisen jälkeen, siellä se on taas. Luo siis heti itsensä uudelleen.

Olen menny rekisteri editorilla samaan lähteeseen ja poistanut sen sieltä käsin ja sama homma, luo itsensä heti uudelleen.

Rekisteri editorilla se siis löytyy täältä. omatietokone\HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run

nimi:Yebusawewi Laji:REG_SZ DATA:Rundll32.exe "L:\WINDOWS\system32\bopedisu.dll",s

Olen myös uudelleen nimennyt ja uudelleen nimennyt ja poistanut mutta silti se luo itsensä uudelleen.

Avast eikä Ad-aware löydä mitään.

Miten poistan tämän kaverin pysyvästi, neuvoja?

2.  
  3. somebodyy

somebodyy Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46

Jaa tämä sivu