Apple Video iPod 30Gb vai Creative Zen Touch 40GB

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista -osiossa. Ketjun avasi daywalk 29.12.2005.

1. daywalk

daywalk Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ajattelin ostaan vuoden alussa MP3 soittimen. Kumpi näistä soittimista?
    Pääajatuksena on ostaa teosto vapaa soitin Verkkokauppa.comin Viron kautta...

2.  
  3. arcanix

arcanix Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Ehdottomasti ei ipodia, siinä vaan merkki maksaa ja tuo video-ominaisuus on melko hyödytön tuon kokoisella näytöllä, varsinkin jos olet mp3-soitinta hankkimassa. Niin ja tuossa creativen soittimessa on 10gb enenmmän tilaa ja maksaa vähemmän. Helppo valinta, ainakin jos minä olisin päättämässä :D

4. stokker

stokker Guest

Halvempi tulisi mun taskuun kun tuollaisella tilamäärällä ei ole enää mitään hyötyä ellei kuljeta isoja tiedostoja paiaksta toiseen.

5. daywalk

daywalk Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitokset

6. MurO

MurO Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Vähän myöhässä varmaan mutta iPodi olisi pienikokosempi. Tosin ainakin mulla näyttö on todella herkkä naarmuille.

7. ChampiO

ChampiO Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ipodia saa samankokoisena 60gigaisenakin, pieni, kevyt, helppokäyttöinen ja monipuolinen. Mitä muuta voi vielä pyytää? Lisäksi painikesysteemit on tehty erittäin kätevästi. Creativen mustavalkovehkeet painaa kun tonni taskussa ja äänenlaatu riipii korvia..

8. Turska682

Turska682 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse valitsisin iPodin mikäli rahaa löytyisi. Mutta itselläni on tällä hetkellä Creativen mp3-soitin, ja edelliselle hepulle sanoisin, että äänenlaatu on Creativella todella hyvä, ja yleensä sekin riippuu vain muodostaja siitä että montako kbps:ää kappale on. Se vaikuttaa myös kokoon. Ja Creativella ainakin tulee mukana ohjelmisto, jolla kappaleita pystyy muuntamaan WMA:ksi tai MP3:siksi ja itselläni ainakin 128 kbps kaikuu korvassa varsin komeasti varsinkin kokoonsa nähden, tosin mitä isompi sitä parempi äänenlaatu.

Jaa tämä sivu