Apinafiltterikö???

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi Kuukkis 17.12.2006.

1. Kuukkis

Kuukkis Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Elikkä, tällä blondilla on ongelma! Luin lukuisista ongelmista mitä live messengerin kanssa ihmisillä on ollut, mutta en törmännyt ratkaisuun seuraavassa ongelmassa: live messenger ei anna minun lisätä uusia henkilöitä yhteystietoihini eikä muiden lisätä minua heidän yhteystietoihinsa! Mikä avuksi?! Onko tässä joku "windowsin kuningas päivitys" takana vai häh?!

2.  
  3. OneMember

OneMember Active member

Kiitokset:
    60
    Pisteet:
    78
  4. Kuukkis

Kuukkis Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    oon poistanu ohjelman useita kertoja, kokeillut välillä messenger 7,5 mikä toimi normisti... ja vaihtannu sen taas tähän kun tiedostojen siirto on tällä nopeempaa, mutta kun ei tunnu nämä auttavan... ei edelleenkään anna lisätä =/

Kokeilin nyt kuitenkin tuota vinkkiä, mutta olisiko vielä jotain mitä kannattaa kokeilla?

5. Hz4

Hz4 Guest

Noo, joskus Liven yhteydet tökkii (meikäläisellä) koska palomuuri on korkealla suojaustasolla, tietoturva ohjelmistojen asetukset korkealla, tai muuten vain olet suojannut koneesi liikenteen mahdollisimman turvalliseksi.

MS kyllä toitottaa, että se Live olisi kovin turvallinen jnejne tulee mukana kaikkea härpäkettä kuten Asennettava virustentorjuntaohjelma tiedonsiirtoa varten jnejne. Mutta jos olet esimerkiksi F-securen palomuurista laittanut Erittäinkorkean tms. asetuksen päälle ei toimi tiedon siirto mihinkään suuntaan ja jokainen lähettämäsi tiedosto on "epäluotettava" ennen meni .zip,rar,gz jnejne pakkausmuodot läpi mutta eipä enään (tämäkin hassu juttu, kun enemmän olen nähnyt viruksia .zip, .rar muodoissa kuin esim .jpg,.wmv muodoissa:D) näin f-secure 6.x kanssa.

Jotenkin semmonen olo että tuo liven mukana tuleva kansioiden jakaminen kusee pahasti tai sitten sen tietoturva taso on niin prkl korkea, että pitää itse osata säätä noiden juttujen kanssa. En ole asiaan sen enemmin paneutunut.

Toisinaan MSN ei toimi 2-6h aikana. toisilla toimii... mene ja tiedä.

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 18.12.2006
  6. Kuukkis

Kuukkis Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    ottaa näistä nyt selvää =) mulla ei ole tuota f-securea vaan norton... pitänee tutustua sen asetuksiin tarkemmin, mutta on outoa että tuo live toimi alkuun ihan normaalisti, on kuin se olis jossain vaiheessa päättänny ettei enempää mesekavereita *nauraa*

Jaa tämä sivu