MOI! Minulla on Anysee E30 ohjelma koneellani tv.n katselua varten. Olen asentanut siihen uusimmat päivitykset ja ohjelma toimii muuten moitteettomasti paitsi tallennuksen osalta. Ohjelman aikana miltä tahansa kanavalta kun painan RECORD näppäintä kaukosäätimessä alkaa tallennus ihan normaalisti. Pysäytän tallennuksen stop näppäimestä. Kun yrtiän katsoa tallennusta myöhemmin BS-playerillä niin ei näy kuvaa eikä kuulu ääntäkään. Tallennukset ovat MPG muodossa. Mutta se tässä on outoa kun BS-player toistaa joskus tallenteet ihan ok, mutta useimmiten ei. Sillon vaan kun se sille päälle sattuu. Minulla on myös FFDSHOW ohjelma, jonka pitäisi auttaa, mutta ei auta. Mikä on? Sitten taas kun kokeilen toistaa tallennetta VLC-playerillä niin kuva näkyy aina, mutta ääntä ei kuulu, missä vika? Pikaisia vastauksia kiitos.
Joo, mulla oli sama homma.. sillä anyseen omalla ohjelmalla niitä tosin pystyi katsomaan mutta jos aloit kelaamaan niin sekin jumitti joskus. Aloin sitten muuttaa sen aina aviksi pinnaclella nii pysty kattoon paremmin.
Voisitko neuvoa, että miten tämä MPG tiedoston muuttaminen AVI tiedostoksi sitten tapahtuu? Tai onko jotain hyödyllisiä linkkejä tiedossa mistä saisin hyvät ja selkeät ohjeet? Niin ja mikä anyseen oma ohjelma? Miks mä en oo törmännu sellaseen?
jos et halua muuttaa niitä tiedostoja aina avi:ksi ni lataa K-Lite Codec Pack ja kato media player classicilla
Kyllä mulla on ollu tuo codec päkki kans eikä se sen kummemmaksi muuttunu... Ja sillä anyseen omalla ohjelmalla tarkoitan sitä ohjelmaa millä katot sitä telkkaria, siitä pystyy myös aukaisemaan tiedoston ja katsomaan niitä nauhoituksia. Nyt ku aloin testaamaan niin jollain muulla, esim ilmaisella Brog DVB ohjelmalla nauhoitetut tiedostot onnistui katsoa ilman ongelmia. Että jos et halua tosiaan alkaa niitä muuntamaan, nii kokeile sitä! Ja jos haluat muuttaa aviksi, esim haluat jonkun leffan koneelle vähän pienempään kokoon nii, yks ilmanen on AllToAvi niminen ohjelma jolla pitäs pystyä muuttamaan.