1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Anysee ei lähde käyntiin

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi kermape 08.12.2005.

  1. kermape

    kermape Member

    Liittynyt:
    06.11.2005
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Onkohan mulla jotain tekemättä kun Anysee ei pihahdakaan. Ajoin install- ohjelman ja painoin asemien scannausnappia mutta mitään ei tapahdu. Hetken kuluttua tulee virheilmoitus: Filter graph error: Maybe Codec proplem or no USB board.Signaalin voimakkuutta eikä mitään muutakaan infoa ilmaannu tähän Configuration tauluun.
    Sininen valo kyllä vilkkuu. Talon antenni.
    Kyseessä on pöytäkone 1 GHz, USB2 ja 9250-näytönohjain.
    Viskaanko vesilintua? (tosin järvet ovat jo jäässä :)
     
  2.  
  3. kafkaf

    kafkaf Member

    Liittynyt:
    08.12.2005
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Boxin valon vilkkuminen ja virheilmoitus vaikuttaisivat siltä, että ohjelma ei tunnista boxia.

    Asensitko myös ajurisoftan? <http://www.anysee.fi/downloads/anysee%20E30%20App_Program_V1.2.0%20ajuri.zip>
     
  4. kermape

    kermape Member

    Liittynyt:
    06.11.2005
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitos vastauksesta. Olen kyllä imuroinut Anysee´n sivulta ajurin AnyseeTU.sys, joka löytyy osoitteesta C:\windows\system32\drivers.
    Tämä näyttää olevan versio 2.0.0.0
    Mikro kyllä ilmoittelee sivun oikeassa alalaidassa että ohjelma toimisi nopeammin, jos asentaisin Hi-speed USB lisäohjainkortin.
    Jotain kummaa tässä on kun ei minkäänlaista elonmerkkiä tule ilmi.
     
  5. ajs

    ajs Regular member

    Liittynyt:
    01.03.2002
    Viestejä:
    882
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tuo ilmoitus tulee kun liität USB 2.0 -laitteen USB 1.1 -porttiin, joten portti on jostain syystä USB 1.1 tilassa ja siinä Anysee ei toimi. Kokeile toista porttia ja/tai poista vanha asennus ja asenna kokonaan uudestaan.
     
  6. kermape

    kermape Member

    Liittynyt:
    06.11.2005
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tuopa oli hyvä tieto. Pitää kokeilla heti kun olen taas vimpaimen vieressä. Nyt viikonloppuna matkoilla.
    Kiitos vinkistä.
     
  7. make54

    make54 Member

    Liittynyt:
    11.12.2005
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tähän otsikkoon sopinee myös seuraavanlainan ongelma.

    Anysee ei lähde käyntiin vaan tulee ilmoitus

    "Can't proceed the program due to Capture Filter.
    Ohjelma suljetaan"


    Kone on uusi Fujitsu Siemens Scaleo P
    ja Anysee E30. Molemmat ostettu pari viikoa sitten.

    Sama anysee lähti hyvin käyntiin kannettavassani (Amilo)

    Onko kellään tietoa miten pääsen eteenpäin?
     
  8. ppdawn

    ppdawn Member

    Liittynyt:
    18.12.2005
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    "Can't proceed the program due to Capture Filter.
    Ohjelma suljetaan"
    Sama ilmoitus minullakin, mutta se johtuu siitä, että en ole pystynyt asentamaan driveria anysee E30-boxille. Asennus ei onnistu CD-levyltä, eikä Anyseen sivuilta. Uusi laite löytyy (näkyy laitehallinna - muut laitteet - USB-device, mutta asennus tyssää siihen, kun tiedostoja lähdetään asentamaan (Tätä laitetta ei voida asentaa vastauksena). Pöytäkoneeni on aivan uusi HP T3210 AMD Sempron 3400+ ja USB 2-liitäntöjä löytyy 7 reilusta. Apu olisi tarpeen, hinku nähdä TV:tä ja digiboxia on kova.
     
  9. anysee

    anysee Member

    Liittynyt:
    26.12.2005
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ongelmaan, jonka mm. Make54 esitti 11.12 on ratkaisu (ongelma oli, että anyseetä yritettäessä käynnistää anysee viewer sanoo:"Can't proceed the program due to Capture Filter. Ohjelma suljetaan")

    Itse törmäsin samaan ongelmaan mutta ratkaisin sen onnistuneesti. Mene seuraavasti:
    ohjauspaneeli---> järjestelmä--->laitteisto--->laitehallinta---> valitse sieltä kohde anysee(kuvakkeessa on keltainen huutomerkki)ja sen jälkeen anysee-kuvakkeesta valitaan "päivitä".

    Kun päivitys on valmis, kokeile toimiiko anysee viewer, minulla toimi sen jälkeen ja pääsin asentamaan kanavia.

    ja hyvin toimiikin...
     
  10. mimot1

    mimot1 Member

    Liittynyt:
    08.02.2005
    Viestejä:
    30
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ootteko? päivittäneet wintoosaan SP2.Anysee ei pelitä ilman sitä
     
  11. Marsu74

    Marsu74 Member

    Liittynyt:
    07.02.2006
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Anysee toimi noin 1-2kk ja yhtäkkiä (jossain vaiheessa olin päivittänyt koneeni Windows updatessa) tulee seuraava sanoma "Access violation at address 035A2EF3 in module 'AMTTeletexDecoder.ax' Write of address 00004E40" ??? mistähän moinen voi johtua... onko laite mennyt rikki. Pääsen katsomaan ensimmäistä kanavaa ja kun yritän vaihtaa kanavaa, niin kanavavalikko jää ruutuun ja Anysee kaatuu?
    Pitäisikö laite viedä takuuseen?

    Windows XP, SP2
    IBM ThinkPad
    1700Mhz
    1024M
    80G
    ATI MOBILITY RADEON 9000 32M
    DirectX 9.0b
     
  12. zack2k

    zack2k Regular member

    Liittynyt:
    07.04.2003
    Viestejä:
    306
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hyvin pelittää ilman sp2:stakin testattu kahdessa koneessa joissa molemmissa vain xp sp1. Tosin molempiin oli jo asennettu anyseen manuaalissakin mainittu (KB822603) usb porttipäivitys, joten en tiedä toimiiko ilman tuota päivitystä.

    Toisessa koneessa on kuitenkin ihmeellinen kaatumis ongelma. Kone jumittuu täydellisesti, kun anyseen on saanut scannattua kanavat. Kun tuon kanavalistan siirtää toisesta koneesta homma toimii ihan hyvin, joten tämä ongelma ei voi johtua tuosta sp2:n puuttumisesta. Itse epäilen tämän koneen emolevyn ajureita tai biosia.

    Edit: tämä kanavien scannausongelma ilmaantui toiseen koneeseen tietenkin uusimman ajurin & softan (v1.4.8) asennuksen jälkeen. Aiemmalla ajurilla & softalla (v1.3.3) toimi tämäkin ihan OK.

    KUN PÄIVITÄTTE OHJELMISTOA MUISTAKAA PÄIVITÄÄ MYÖS AJURI!
    Ote www.anysee.com:sta:
     
    Viimeksi muokattu: 20.04.2006
  13. ajs

    ajs Regular member

    Liittynyt:
    01.03.2002
    Viestejä:
    882
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Törmäsin tuohon samaan vaivaan ja hetken pähkäiltyäni tajusin että olin liittänyt purkin läppärissäni eri USB-porttiin kuin aiemmin. Kokeilin siihen porttiin jossa oli aikaisemmin toiminut ja toimihan se edelleen.

    Eli ajurit täytyy asentaa joka USB-portille erikseen. Laitehallinta kuitenkin tunnisti ja kaikki oli siellä ok, mutta kun kokeilin ohjaimen päivittämisen jälkeen ko. virheilmoitus hävisi siitä portista josta sitä antoi ja laite /ohjelma toimi moitteetta.

    Kokeilinpa vielä varmuuden välttämiseksi kolmanteenkin porttiin ja täsmälleen sama vaiva ja parannuskonsti.
     
  14. elpeevee

    elpeevee Member

    Liittynyt:
    04.06.2006
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    "Access violation at address 035A2EF3 in module 'AMTTeletexDecoder.ax' Write of address 00004E40" minullekkin tulee tällainen ilimotus ja tämä motukka toimi tasan 15min ja sitte käännistin uudelleen koneen ja wuala ei toiminnu. toivoisin että joku vähän jeleppais tuosta asiasta nimittään menee pian heremot tuon kans ko oon paininnu sen kans niin paljo. koska aluksi oli onkelmana tuossa poksissa se että tuli se filtter graph errori ja sitte asensin jonku sellasen ace mega codec päkin ja se toimi 15 min sitte sammutin koneen ja siinä välissä vähän järjestelin huonetta ja käännistin ja ei enään toiminnu oikeen mikään. joten mitä codecia tuo anysee käyttää ko se jää varmaan siittä vähän niinkuin jumiin?
     
  15. cheove

    cheove Member

    Liittynyt:
    08.03.2003
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo, sama vika läppärissä. Asennus menee virheittä mutta sitten tuo sama ilmoitus eikä toimi.
    Oletko löytänyt apua ongelmaan?
     
  16. elpeevee

    elpeevee Member

    Liittynyt:
    04.06.2006
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    noh sain sen poksin sitte loppujen lopuksi toimiin mutta vain sillä viimisellä vaitoehdolla eli windowsin uudelleen asennuksella. elikkä normaalia tyyliä en siihen osaa sanoa. niin ja sitte vain asensin ajurit justiin niinkö ohjeissa sanottiin
     
  17. rindel

    rindel Member

    Liittynyt:
    22.04.2005
    Viestejä:
    20
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Virheilmoitus: "Access violation at address 035A2EF3 in module 'AMTTeletexDecoder.ax"

    Onko tähän ainoa pelastus asentaa Windows uudestaan - ei kai. Onko kellään mitään muita temppuja yritettäväksi? Ongelma on Thinkpadissa joka on patchattu viimeiseen asti ja BIOS päivitetty.
     
  18. elpeevee

    elpeevee Member

    Liittynyt:
    04.06.2006
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Elikkä Boxi on mulla nyt toiminnu paremmin ko satajänestä. Entiedä tarkalleen mistä se johtui että se oli silloin sekaisin mutta epäilisin jotain ajuriongelmia että kannatta net pitää aina päivitettynä ja kunnossa.
    Sitte kannattaa ainakin asentaa mukana tulleiden ohjeiden mukaisesti. Sillä lailla sain sen sitte kunnolla toimimaan. Sitten hituisen aikaa sitten mulla ilmeni siinä sellainen ongelma että tekstitykset eivät näkynneet ylen-kanavilla noh onneksi minä en niitä paljon tarvinutkaan ja sekin ongelma on nyt poissa kun tuli siivoiltua konetta ja asennettua JÄLLEEN Windouws uudelleen ihan vain "huvin" vuoksi. toivottavasti kaikki saa tämän motukan toimiin nimittäin se on kyllä ihan epeli vekotin.

    (eipä näissä jutuissa paljon uutta tietoa ollu mutta laitoimpa silti)
     
  19. rindel

    rindel Member

    Liittynyt:
    22.04.2005
    Viestejä:
    20
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ok. Taistelen juuri itse tuon virheilmoituksen kanssa ja alkaa olemaan keinot vähissä. Ehkä tässä pitää lähteä uudelleenasenteleen ajureita ja softaa. Käyttistä on kyllä millään haluaisi asentaa uusix - pelkästään tämän takia.

     
  20. Marsu74

    Marsu74 Member

    Liittynyt:
    07.02.2006
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Iselläni oli suunnilleen sama vika.
    Lähetin Anyseen tuotetukeen sähköpostia ja san tiedoksi, että näyttiksen ajurit päivittämällä pitäisi toimia ja sehän alkoi toimimaan täydellisesti. En ole löytänyt mitään vikaa enää näyttiksen ajureiden päivittämisen jälkeen.

    Eli ei muuta kuin päivittämään näyttiksen ajurit :D
     
  21. jmth1974

    jmth1974 Member

    Liittynyt:
    27.11.2006
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Sain tämän virhe ilmoituksen kun olin irroitanut boxin johdon seinästä kun tarttiin tilaa. Klassinen! Tarkistakaa ny, että kaikki piuhat on kiinni :)

     

Jaa tämä sivu