Se toimi about vuos sitten kun ostin sen, mut muistaakseni jonkun päivityksen jälkeen loppu toimimasta. Ei oo tipahtanu tms, ja oon eri pattereillakin koettanu. Onko jollain muulla samanlaista onkelmata?
Itse ostin tänään omani (E30+ DVB-C), enkä ole saanut kaukosäädintä pelaamaan. Softa pyörii mallikkaasti XP prolla ja kanavat näkyvät, mutta säätimestä ei tapahdu yhtikäs mitään. Olen kyllä laittanut configurationista kaukosäätimen päälle. Onkohan vastaavanlaisia ongelmia muilla/ratkaisua? Ei viitsis heti kiikuttaa huoltoon, mutta jos ei mikään auta, niin pakkohan se on.
Kaukosäädin pitää suunnata tarkasti boksin suuntaan, niin toimii jos paristot ovat kunnossa. Pane asetuksista kaukosäätimen äänet päälle, niin kuulet näppäinkontaktin. On totta, että kaukosäädin ei ole liialla herkkyydellä pilattu, tätä voit kompensoida kokeilemalla mahdollisimman läheltä ja oikeaan suuntaan. Ei siellä muistaakseni tällaista toimintoa ole, taitaa olla vain näppisäänet. EDIT: Pahoitteluni edellisestä lauseesta, muisti petti. Kyllähän siellä on ruksattava kohta "Use Remote Control"