1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

anysee e-30 ongelmia

Viestiketju Keskustelua PC:n digikorteista -osiossa. Ketjun avasi fenlanren 24.01.2006.

  1. fenlanren

    fenlanren Guest

    Olen asentanut anyseen uusimmat ajurit ja ohjelmiston (22.12.2005). Ohjelma käynnistyy nätisti, kanavat löytyvät, mutta heti alkuun tulee virheilmoitus "Access violation at address 02F02EF3 in module 'AMTTeletextDecoder.ax'. Write of address 00004E40.". Tämä ei sinänsä haittaa katselua. Kanavan pystyy vaihtamaan kuitenkin vain kerran ja sen jälkeen ohjelma ei vastaa. Kuva pyörii ja ääni kuuluu aivan kuin ei olisi mitään vikaa, mutta mikään nappi ei käyttöliittymässä enää toimi. Olen kokeillut raudan muuntelua, vaihdellut muistikampoja tms. Olen poistanut softan ja ajurit pari kertaa ilman tulosta. Virustorjunnan otin myös huomioon ja kokeilin ilman sitä.

    Laitteistoa:

    Emo: ECS K7SEM rev. 1.0, bios uusin
    AMD Duron 1800C
    512Mt PC-133 SDRAM
    LaCie USB 2.0 PCI kortti, tähän anysee on kytketty, ajurit ok
    WinXP Home FI Sp2, kaikki päivitykset ajan tasalla
     
  2.  
  3. DUNDEE

    DUNDEE Guest

    Mulla on sama ongelma joten toivottavasti joku osaisi sanoa mistä se johtuu
     
  4. soreal

    soreal Member

    Liittynyt:
    09.03.2006
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itsellä ongelma selvisi asentamalla ajurit uudelleen.

    Tein seuraavasti:
    1. Poistin anysee ohjelman -lisää tai poista sovelluksen avulla.
    2. Avasin ohjauspaneelista "Järjestelmä kuvakkeen" josta laitehallintaan laitteisto -välilehden avulla.
    3. Sovittimen kohdalla, oikealla hiiren näppäilyllä "päivitä ohjain.."
    4. Lopuksi asensin anysee ohjelman uudelleen.
     
  5. DUNDEE

    DUNDEE Guest

    näin olen tehnyt ja tilanne pysyi samana
     
  6. puppua

    puppua Member

    Liittynyt:
    04.04.2006
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ostin tänään Anyseen ja en vielä ole nähnyt 5 tunnin ahertamisen (asenna, poista, asenna...) kertaakaan TV-kuvaa tai kuullut ääntä. Tulee aina sovelluksen avaamisen jälkeen tuo sama errorviesti "Access violation..." Minulla siis haittaa katselua, kun kuva on musta. Onko tähän ongelmaan löytynyt mitään yleistä ratkaisumallia?
     
  7. Loikkari

    Loikkari Member

    Liittynyt:
    08.04.2006
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mitkä ajurit, tarkemmin pliis?
     
  8. Loikkari

    Loikkari Member

    Liittynyt:
    08.04.2006
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Btw, mulla on läppärissä WIN2000Pro. Paketin mukana tullut ohjelma asentui ok, mutta netistä hakemani uusin versio ei suostunut edes asentumaan, vaan ilmoitti että pitää olla XP. Olisiko niin että win2000:ssa on ollut niin paljon hankaluuksia, että vaativat nyt xp:n?
     

Jaa tämä sivu