anttilan kone :)!

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi jonza89 29.07.2007.

1. jonza89

jonza89 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mitäs mieltä ootte tästä koneesta?Ihan muuten vain kysyin. itse ostan luultavasti läppärin tai itsekokoamani koneen, mutta tuo näyttää ihan kilpailukykyisesltä koneelta gef8600 näyttiksen ja 2gt:n muistin kanssa. Valmispakettikin voi olla ihan tiukka settii, eikö? btw. onko tuon valmispaketin komponentteja helppo vaihdella?

2.  
  3. k0jootti

k0jootti Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Voi toki olla näillä "pakettikone" markkinoilla, mutta ei tuo 8600GT mikään tehokortti ole. Päivitysmahdollisuudet on usein melko rajoitetut. Kotelon tuuletus ei riitä, poweri ei riitä, huono emo, ahdas kotelo etc etc...

4. Kiedis

Kiedis Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eipä noihin pakettikoneisiin paljoa päivitellä. Ahdas ja pieni kotelo, kuten kuvastakin jo näkyy. Muistia saat lisättyä, näytönohjaimenkin voi valmispaketissa saada helpostikin vaihdettua, mutta se onkin sitten jo eri asia sopiiko se koteloon. Kannattaa kuitenkin huomioida, että saat 1050 eurolla jo saman paketin itse koottuna sisältäen paremman kotelon, paremman virtalähteen, paremman emolevyn ja paremman näytönohjaimen. Näyttö sisältyy 1050e hintaan.

5. schnappi

schnappi Guest

pakko sanoa että noi mainokset on niin kusetusta kun vain voi olla! joku ostaa "teho-PC:n" anttilasta ja sitten 2 kk:n jälkeen huomaa kun ei uudet pelit toimi vaikka on koneessa kaikki teho osat, esim. GF8600Gt xD

eli osta itse koottu paketti. kestää puolta pidempään kuin nuo koneet.

Jaa tämä sivu