Antivir Guard - Not Aktive....?

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi MK31 05.03.2005.

1. MK31

MK31 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    mikäs täsä Antivirissä oikein mättää kun lataa päivitykset niin Antiviristä tulee "Not Active" .....
    mul muutaman kerran tämän tehnyt ja aina kuitenkin olen sen jollain tapaa saanut aktiivikseksi ...mut vinkkei Antivirin saamiseksi aktiiviseksi otetaan vastaan...kiitos!!

2.  
  3. Toymaatti

Toymaatti Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Ensiavuksi ennen paremman tiedon saantia. Uudelleenkäynnistys voisi auttaa Antivirin jaloilleen.

4. gerbiili

gerbiili Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    hmm. varmasti uusin versio nyt käytössä? itelläni tuli muutama kuukausi sitten olleella versiolla tuota, nyt olen päässyt siitä ongelmasta. ainoa ongelma on vaan ettei internet update toimi vieläkään (ollut muutaman päivän maassa) ja englanninkieliselle sivustolle en pääse ollenkaan.

5. MK31

MK31 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    niin enpä tiedä mikä ongelma on ....jeps uusin versio just tänään ladattu ja ongelma ilmeni heti ...Scan engine ei päivittynyt, lieneekös ongelma serverin toiminnassa vai onkos päivityspaketti mahdollisesti buginen...Scan engine versio on 6.30.0.5 mutta antivirin update tarjoaa versiota 6.30.0.03 jota se jostain syystä ei suostu lataamaan .....perskules!

6. alias90

alias90 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Olen selvittänyt tämän ongelman menemällä antiviruksen pääohjelmaan ja painamalla "scan settings" sen jälkeen painamalla "miscellaneous" ja sieltä "Load the guard at system start up" laita pois päältä, paina ok, sen jälkeen mene takaisin ja laita päälle ja taas ok niin sen pitäisi mennä takaisin päälle, jos ei onnistu niin käynnistä kone uudelleen, minulla tuo on ainakin onnistunut....

7. Jannejt

Jannejt Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    118
    minulla kun vielä oli windows xp ja antivir niin teki saman muuta painakaahan sitä kaks kertaa sitä kuvaketta siellä kellon luona niin aukeaa ikkuna jossa lukee vihreällä ACTIVE eli se kuvake vain näyttää väärin mutta ohjelma on aktiivinen....näin ainakin minulla...

Jaa tämä sivu