Antivir Guard - Not Aktive....?

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi MK31 26.10.2004.

1. MK31

MK31 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    mitenkäs saisin antivir -virusohjelman aktiiviseski, kun viime päivityksen ladattuani antivir muuttui Not Aktive -tilaan..? Kovin olen yrittänyt asetuksia selailla jotta ongelma sielt löytyisi mut ei.....

2.  
  3. NeFer

NeFer Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Viimeksi muokattu: 26.10.2004
  4. MK31

MK31 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    kyl siell tosiaan on activate antivir guard mut kun se näkyy siinä "passiivisena" elikkä "himmeänä" ja sitä ei siis siitä saa aktivoitua ja service status
    on "not loaded".... mut kyl virusscannaus lähtee kyl scannaamaan ja antivir ilmoittaa system testin olevan kaikinpuolin ok .....mut aktiiviseksi sitä ei oikein tahdo saada.....

5. NeFer

NeFer Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Oletko jo kokeillut poistaa softan ja uudelleen asennus.

6. MK31

MK31 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Senkin vaihtoehdon olen kyl kokeillut , mut ei .....aikaisemmin on ollut sama probleema mut sillon sain sen kyll sit pelittään, ja ny ei sit millään tuu mieleen miten sen tein....kyseinen ongelma on ilmennyt aina uusien päivityksien osalta varsinkin kun scan engcine muuttuu....

7. propelli

propelli Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mulla ilmeni just sama ongelma, eli kun laitoin tietokoneen päälle av guard oli passiivisena ja se sontsankuva siellä alapalkissa oli kiinni. Windowsin tietoturvakeskus ilmoittaa, että virustorjunta on pois käytöstä. Latasin ja päivitin koko softan uudestaan mutta sama ongelma ilmeni uudelleen.

Välillä se tuntuu toimivan ja välillä ei.

Mistähän moinen ilmiö vois johtua? Mitään muutoksia en ole tehny systeemiin enkä oo ladannu uusia päivitykseiä/softia.

8. MK31

MK31 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    no nyt kun päivitin antivirin niin yhtäkkii muuttui antivirusohjelma taas aktiiviseksi....tiedä häntä mistä johtuu mut taas ottaa ja pelittää

päivitykset nyt ovat

program 6.29.00.02
    scan engine 6.29.0.2
    VDF file 6.29.0.4
    AVRep.dll 6.29.00.04

ongelma tuntuu aina paranevan kun pittää asentaa uusimmat päivitykset kaikkiin .....

9. propelli

propelli Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Katoppa mitä tapahtuu kun boottaat koneen. Tuleeko AV Guard aktiiviseks.

10. MK31

MK31 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    aktiiviseksi tuli ainaki viime käynnistyksen jälkeen .....on semmone kumma ongelma toi ...mut kuitenkin on tuntunut toimivan ihan vaik on ollutki passiivinen....mut lycka till elikkä onnea sun ongelman ratkaisemiseksi...

11. Riks

Riks Guest

mulla on nyt tämä sama.. haluaisin pitää antivirin aktiivisena koska mulle hyökkää joka 10 minuutin välein 2 viirusta. ei siinä mitään mutta tämä kasperskyn antivir on tosi typerä. eli jos ois jotn linkkiä tai muuta avuksi?

12. Jouko?

Jouko? Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    32
    Pisteet:
    78
  13. propelli

propelli Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mulle selvis miks ei toi meikäläisen avguard tule välillä aktiiviseks. Jos meikäläisen koneen käynnistää ja kirjautuu sisään ennenkö toi palomuuri ehtii toimintavalmiix ni av guard jää passiivisex.

Aina kun odotan kirjautumisvaiheessa, että Kerio Personal Firewal käynnistyy niin joka kerta avguard on aktiivitilassa. Noh aivan sama mulle kunhan toimii.
    On nää välillä kyllä sellasia perr...

Jaa tämä sivu