Antivir Guard- Not active

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi Player90 08.03.2005.

1. Player90

Player90 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mistähän toi johtuu, en saa sitä millään päälle. On uusimmat päivitykset ja kaikki!!!! Windows vaan näyttää että se ei oo päällä kuten itse ohjelmakin!

2.  
  3. Erkkimon

Erkkimon Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Noh, jos tää yhtää helpottaa sun tuskaa, nii voin kertoo, että mä en osaa tehä asialle yhtää mitää.

Eli oon tosissaa tapellu Antivirin kanssa kun kaveri halus välttämättä käyttää sitä. Pitkän aikaa tappelin sen kanssa ja sanoin frendille, et ei voi mitää. En osaa. Eli mä väittäisin homman olevan kinkkinen. En siis keksiny yhtää mitää asian korjaamiseks. Sen jälkee en oo itekkää käyttäny Antiviria vaa sillon kun käytin Wintoosaa, käytin AVG:ta.

Eli kyseessä on yleinen ongelma, jota en oo kenenkää viel kuullu selvittäneen.

4. pkaksp

pkaksp Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
    Omalla kohalla ei mitään ongelmia Antivir:in kans. Päinvastoin... oon todella tyytyväinen! Mut asiaan.. ootko kokeillu poistaa sen täydellisesti ja sit asentaa uusiks? Ja mikä antivirus softa koneella oli ennen tätä? Eli jos vaikka edellinen softa ois sinne jääny kummitteleen eikä tämän vuoksi antivir aktivoidu..

5. Erkkimon

Erkkimon Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Tosiaan oikeassa olet, pkaksp. Eli yleisohjeen toimivuutta kokeilemaan (jälleen):

Jaa tämä sivu