antenniverkon fullhd lcdtv kaapelitalouteen

Viestiketju Keskustelua kaapeliverkon digibokseista -osiossa. Ketjun avasi Outburner 19.10.2008.

  1. Outburner

    Outburner Regular member

    Liittynyt:
    12.12.2007
    Viestejä:
    153
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ajattelin ostaa 42" philpsin full hdtv:n jonka sisäinen digiviritin on tarkoitettu antenniverkkoon. Saako kyseisen tv:n toimimaan erillisellä digiboxilla ja kärsiikö kuvanlaatu?
     
  2.  
  3. MiKa85

    MiKa85 Regular member

    Liittynyt:
    27.03.2007
    Viestejä:
    830
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Niissä telkkareissa voit yleensä (onko kaikissa, en tiedä, ainakin niissä mitä itse olen nähnyt..) valita joko analogisen tai digitalisen tulon. Digitaalinen näyttää sitä sisäisen digiboksin kuvaa ja analoginen sitten sitä kuvaa mitä tulee antennireiästä sisälle, tässä tapauksessa ulkoinen digiboksi. Eli kyllä onnistuu.

    Ei taida kuvanlaatu siitä miksikään muuttua, varsinkaan noiden digilähetyksien oasalta koska ovat jokatapauksessa huonoja.
     
  4. WillKane

    WillKane Regular member

    Liittynyt:
    07.01.2008
    Viestejä:
    291
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    MiKa85 taisi sotkea analogisen ja digitaalisen virittimen tuloihin. En oikein muuten ymmärrä tuota viestiä.

    Digiboksin saa tietysti kytkettyä televisioon. Millä liitännällä tämä tehdään on merkitystä. Scartilla kuva on huonompi kuin sisäisellä digivirittimellä mutta HDMI liittimellä kuvanlaatu voi olla parempikin riippuen digiboksin ominaisuuksista.
     
  5. MiKa85

    MiKa85 Regular member

    Liittynyt:
    27.03.2007
    Viestejä:
    830
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Sori, sotkin vähän asioita, muistelin niitä aikoja kun oli eka digiboksi ja analogista lähetystä vielä pukkas.... Onnistuu kuitenkin!

    Olen pahoillani!
     
    Viimeksi muokattu: 22.10.2008

Jaa tämä sivu