Antec Three Hundred tuuletus

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi IpeXeuS 03.10.2008.

1. IpeXeuS

IpeXeuS Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Terve,

Tuli hankittua Antec Three Hundred -kotelo uuden koneen mukana ja hankin myös 6 x Noctua P12-1300 120mm tuuletinta. Olen laittanut tuulettimia 2 x eteen, 1 x taakse, 1 x sivulle ja 1 x Thermalright Ultra 120 Extreme prosessorijäähdyttimelle ja jätin yhden vakiotuulettimen katolle. Onko muilla ko. kotelon käyttäjillä tms. asiantuntijoilla mitään ehdotuksia, mikä olisi paras tuuletus vaihtoehto em. kotelolle. Pistänkö kaikki tuuelettimet puhaltamaan täysillä vaiko vain tärkeimmät ja pistän loput minimille kenties? Kiitos vastauksista jo etukäteen.

2.  
  3. neverlife

neverlife Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Tuo on ihan käyttäjän mukaan, jos joku on puol-kuuro niin tuulettimien täysillä olosta ei ole mitään haittaa. Hifisteliät taas vuoraisivat koko kotelon ääntä eristävillä muoveilla ja hienosäätäisi kaikki minimi kierroksille.

Itse olen pitänyt "Kultanen keskitie" sääntöä hyvänä, varmasti se on joillekkin liikaa.

4. Yottabyte

Yottabyte Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    voisit mielestäni lisätä tämän alkuun jo ratkaistu, tai saa poistaa, kun näitä aiheita on nyt kaksin kappalein

Jaa tämä sivu