1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

amiga 500

Viestiketju Kaikki muut pelikonsolit -osiossa. Ketjun avasi rauta_83 15.12.2005.

  1. rauta_83

    rauta_83 Guest

    löytyisikö keltään amigaan jotain peliohjaimia?? tai mitään hajua mistä saisi
     
  2.  
  3. HD15

    HD15 Regular member

    Liittynyt:
    22.09.2005
    Viestejä:
    224
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    taitaapi olla aika lottovoitto jos tuollaisia vielä löytyy.
    Huuto.netistä noita kuiteski saattaa löytyä. Amiga käyttää kai 9-pinnistä serial-liitinjutskaa jota käyttää myös spectravideot, muut commodoret ja atarit(kai). Voithan etsiä niitä ohjaimia divareista mutta en usko että löydät sieltä.
     
  4. timonsteri

    timonsteri Regular member

    Liittynyt:
    23.05.2005
    Viestejä:
    600
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Huuto.netistä löytynee useinkin. Mulla pitäis olla vielä maailman kaunein joikka tallessa, väriltään musta TAC-2! :)
     
  5. Happo86

    Happo86 Member

    Liittynyt:
    01.01.2005
    Viestejä:
    60
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ellen aivan väärin muista, myös ensimmäisten seegojen (olisikohan ollut 8bit) ohjaimet käyvät. Itse tuli pelailtua juuri seegan ojaimella.
     
  6. Zormelin

    Zormelin Member

    Liittynyt:
    25.12.2004
    Viestejä:
    47
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ja jos jostain löytyy risa ohjain niin sen korjaaminen (todennäköisesti mikrokytkin rikki) on helppoa. Kytkin irti ja eletkroniikkapuotiin kyselemään vastaavaa. On tullut pari ohjainta tuolla tavoin korjattua.
     
  7. mcmopo

    mcmopo Active member

    Liittynyt:
    01.07.2003
    Viestejä:
    1,507
    Kiitokset:
    15
    Pisteet:
    68
    8-bittisten ja 16-bittisten ohjaimien päät on samanlaisia. Jos et muuta löydä niin megadriven (16-bit) ohjaimia pitäisi olla vielä siellä täällä.
     
  8. iero

    iero Member

    Liittynyt:
    27.05.2005
    Viestejä:
    54
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kirpputoreilta ainakin itse löytänyt muutamia. Pitänyt myös hamstrata itse jos rikki ohjaimet menee. 4 käytössä ja 3 hyllyssä odottaa vuoroa. En kyllä itse välttämättä menisi työntämään segan padia kiinni amigaan tai kuusnebaan, voi nimittäin rikkoa koko koneen kuulemma. Voin olla myös väärässäkin, mutta näin olen lukenut. Eli MegaDriven ohjain voi rikkoa koneen, Master Systemin padia voi käyttää kuulema.
     
    Viimeksi muokattu: 22.12.2005
  9. Diaboli

    Diaboli Regular member

    Liittynyt:
    27.04.2003
    Viestejä:
    155
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eikä riko. Pelasin aikoinani Street Fighter II:a Megadriven pädi kytkettynä Amiga 500:aan ja hyvin toimi. Peli osasi jopa tukea kahta nappia.
     
  10. M00ses

    M00ses Regular member

    Liittynyt:
    12.07.2005
    Viestejä:
    413
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ette muuten usko että vituti kun kävin kesällä serti romunkeräyspisteessä viemässä romua niin sinne oli joku kipannu pari amigaa varmaan 20 ohjainta parisataa peliä C64:sia ym. Meinasin ottaa siitä pari kyytiin niin joku päällikönmolo tulee meuhkaamaan ettei niitä saa viedä!! Eikä suostunut mitenkään niitä antamaan. Kyllä on kaivellu ku siinä oli kaikki varmasti toimivia laitteita.
     
  11. Fidelaar

    Fidelaar Regular member

    Liittynyt:
    29.07.2003
    Viestejä:
    817
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Lahden Datatronicista löytyypi Prof Competition joystickejä uutena.
     
  12. romero

    romero Regular member

    Liittynyt:
    29.03.2003
    Viestejä:
    802
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Megardiven padin johdotuksesta pitää kytkeä kaksi johtoa ristiin jos sitä aikoo käyttää turvallisesti Amigassa tai C64:ssä, en muista sen tarkemmin mitkä pinnit piti vaihtaa keskenään mutta jossain vanhassa MikroBITIssä oli juttua asiasta.
     

Jaa tämä sivu