Elikkäs olen aikamoinen AA friikki kylläkin erotan tarun todellisuudesta mutta sietämättömän hyvä peli on kyseessä... Kysymys: Onko offical servuilla mahdollisuus huijata eli god mode tai muuta vastaavaa tai onko niillä servuilla mahdollisuus käyttää jotain head shot ohjelmaa et aina osuu yks kuti päähän...? Joskus ihmetyttää kun olen aika hyvä pelaaja mut ei sit joskus ollenkaan saa jotain henkilöä tapettua vaik ampuu miten mistä ja millä tahansa. Sit vihu kääntyy ja laaki ja vainaa... On muutama nimi jäänyt mieleen et on vähä turhan hyvii ampujii. Olen kyl kuullut ettei offical servuil olisi huijaus mahdollisuutta mut kuulemma saksalaiset ainakin on perillä asioista... Onko jollakin varmuutta asiasta??
En osaa ko. pelistä sanoa, koska en ole itse pelannut (vielä). Mutta yleisenä kommenttina voin sanoa, että en ole vielä FPS peliä kohdannut, missä huijaaminen ei olisi mahdollista. Oli kyseessä sitten official tai un-official servu. Noissa epävirallisissa on vain se mahdollisuus, että admin -oikkarit omaava henkilö voi aktivoida serverin huojaukset ja pelata siten itse god modella.
Juu kiitokset Haywire kommentista. Epäilen kyllä samaa että se on mahdollista. Kannattaa ehdottamasti kokeilla peliä. On tosi suosittu mutta vaarallinen...(jää koukkuun )
Peliin todellakin jää koukkuun... Huijareita liikkuu ja aika paljon, luulisin et official-servuilla ei kai voi huijata mut muilla ainakin...
Valitettavasti officiaaleillakin voi vielä huijata vaikka PB onkin varmaan laskenut huomattavasti sen tekemistä. Löytyy sellaisia ohjelmia joita PB ei vielä tunnista ja ainahan niitä tehdään lisää ja ei minä en ole sitten huijannut. Kannattaa kaikkien jotka ovat innostuneita käydä sivuilla jossa on suomen parhaat AA:O jutut. Ei huijareita vaan asiallista keskustelua. Esim. perusteilla oleva Suomi liiga ja suomalaisia klaaneja. T: {KarPr}Henska(FIN)