america's army ongelma!

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi topiz 27.09.2004.

1. topiz

topiz Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    tai oikeestan kyseinen peli ja sen nettitoimivuus.
    on motorola ulkoinen modeemi ja kaapeliyhteys.
    pelaan peliä esim training osiossa niin koneesta katkeaa yhtäkkiä netti yhteys ja tällainen teksti tulee kun yrittää uudistaa ip osoitetta:

The following error occurred when renewing adapter Local Area Connection: DHCP Server unreachable

elikkäs nettiinkään en pääse ennenkuin otan modeemin verkkovirtajohdon irti ja kytkettyäni johdon takaisin ja uudistettuani ip osoitteen.
    kyllä sitten nettiin pääsee.

missä vika? tietääkö kukaan?
    niin ja on uusi versio america's armysta!

2.  
  3. Haywire

Haywire Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Olisikohan ongelma kuitenkin nettyhteydessäsi eikä itse pelissä? Onko vastaavanlaisia ongelmia esiintynyt muiden pelien kanssa?
    Itselläni on Baana laajakaista ja varsinkin iltaisin tuntuu Baana pätkivän ajoittain ja yhteydet pelittävät vasta kun käynnistän ADSL-modeemin uudestaan.

4. Jubez

Jubez Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No ei se siitä Baanasta oo kiinni. Mulla on netti täydessä kuormituksessa 24/7 eikä pätki yhtään (ja mulla on myös Baana). Sillon on vika siinä puhelinverkossa. Mulla oli sama ongelma joskus ja oli tosta rasiaan tulevasta piuhasta kiinni. Eli jos sulla kerran pätkii ni ota ihmeessä paikalliseen puh. yhtiöön yhteyttä et saat linjas kuntoon. Yhtey EI SAA pätkiä. Jos sä maksat siitä et se toimii 24/7 ni sen on kans toimittava

5. topiz

topiz Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    ei oo ongelmia muitten pelien kanssa.
    juu pitää harkita soittoa soneraan...

6. Jubez

Jubez Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No jos muitten pelien kans pelittää ni ei sen sitte linjastakaa pitäs olla kiinni..

Jaa tämä sivu