1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kysymys AMD:n uudet näytönohjaimet

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi wwallu 18.10.2024.

1. wwallu

wwallu Senior member

Kiitokset:
    3,876
    Pisteet:
    243
    Kellään tietoa milloin ne lopulta julkaistaan? Olisi kai pitänyt tulla jo alkuperäisen suunnitelman mukaan. Mulla on jo sormi ostonapilla 7900xt:n kanssa, mutta ei oikein viitsisi jos ensi viikolla tulee uusia.

2.  
  3. 1pertti

1pertti Senior member

Kiitokset:
    1,227
    Pisteet:
    243
    wwallu kiitti tästä.
  4. wwallu

wwallu Senior member

Kiitokset:
    3,876
    Pisteet:
    243
    Tuli tuollainen https://www.multitronic.fi/fi/products/3730763/gigabyte-rx-7900-xt-gaming-oc-20-gt--naytonohjain ostetuksi. Kiva kun uudetkin vuoropohjaiset strategiapelit ovat jokseenkin pelattavissa, mutta vähän huolestuttaa kun vinkuu joka toisella käynnistyksellä että eipä ole signaalia. Lieneekö reklamaation paikka vai mistäkähän voisi johtua?

Kymmenen vuoden nvidia-putken jälkeen on kyllä vähän hukassa ajureiden kanssa. Sieltä löytyy kaiken maailman boosteja ja chillejä, eikä minkään valtakunnan käsitystä mitä ne ovat olevinaan. Oletuksena kaikki pois käytöstä, mutta vaivaa vähän jos joku noista olisi ihan hyödyllinenkin ominaisuus. Olen yrittänyt kuukkelilta kysellä, mutta en vissiin tarpeeksi kauniisti kun ei se suostu selkeää vastausta antamaan.

5. *Trinity*

*Trinity* Senior member

Kiitokset:
    1,258
    Pisteet:
    223
    Kokeilisin ensin uutta kaapelia tohon signaaliongelmaan. Mulla oli joskus vähän samanmoista ongelmaa ja uus HDMI-kaapeli auttoi. Muista asetuksista en osaa kummemmin sanoa hyödyllisyydestä, mutta se Chill on ihan kätevä. Sillä voi määrittää FPS-rajat. En tiedä paljonko siitä sulle olisi hyötyä, mutta mun RX 580 ei oo ihan uusimmasta päästä, niin hyvä rajoitella joissain peleissä. Ajureiden päivitys onnistuu myös hyvin asetusten kautta ja valita voi haluaako latailla myös beta-versioita.

wwallu kiitti tästä.

Jaa tämä sivu