Otsikon mukainen vähän käytetty prosessori hp: 30e Sijainti. Haarajoki Nouto menee postituksen edelle mutta postilla kin saa.
Voisin maksaa kanssa Edit by IlmoPJ: tarjoukset YV:llä + postit jäähyn kanssa ni pääset siitäkin eroon.
Pistetäänkö huutokauppa käyntiin? Mikäli on toimiva niin ok. Edit by IlmoPJ: tarjoukset YV:llä. Tää juttu vois kaiketi kuulua eri palstalle, mutta eikös tämä ole se vapaan keskustelun Tori eli forum.
Laitan nyt selvennyksen vuoksi otteen Osto- ja myyntialueen säännöistä. 3) Ainoa hyväksytty yhteydenottotapa on forumeiden kautta lähetetty yksityisviesti, eli ilmoituksissa ei saa olla mukana sähköpostiosoitteita, puhelinnumeroita, MSN/ICQ/jne -yhteystietoja tai tarkkaa fyysistä osoitetta! Foorumi ei ole huutokauppa.
Hyvä, vanha rakas kilpailijani, että selitit pelin säännöt. Tässä aikaisemmin halusinkin antaa muillekin tilaa, mutta vastailin niihin juttuihin mistä tiedän jotain.
Olisihan se toki mukava tietää, kuka on ensimmäisenä hintapyynnön tarjonnut. Eipä tullut mieleenkään, että kaupankäynti tapahtuu yksityisviesteillä huutokauppana, jonka voittajan tietää loppujen lopuksi vain myyjä. Heitetäänpä sitten parempaa tarjousta yv:llä. Säännöille 5/5. On muuten koko ilmoitus aavistuksen puutteellinen, mutta siihen innokas moderaattori ei sitten nähnyt aihetta puuttua. Paikkakunta ja toimitusehdot ovat yleensä varsin olennaisia tietoja myynti-ilmoituksessa, mutta ei ilmeisesti tällä palstalla. Pitää varmaan näitäkin kysyä yksityisviestillä.
Jos myyjä ei osaa tehdä kunnollista ilmoitusta, on mahdollista tehdä kohdetta tarkentavia kysymyksiä foorumilla, jotta muutkin saavat sen tiedon. 7) AfterDawn Oy ei osallistu kaupantekoon millään muulla tavalla kuin tarjoamalla käyttäjilleen mahdollisuuden luoda palveluumme osto- ja myynti-ilmoituksia, joten palaute myyjän tai ostajan kanssa syntyvistä ongelmista on täysin asianomaisten oma asia ja aiheeseen AfterDawn ei ota millään muotoa kantaa muutakuin näiden sääntöjen rikkomisen yhteydessä. On myyjän edun mukaista laittaa kattava tieto myytävästä tuotteesta, joka valitettavasti ei näy käytännössä toteutuvan.
Anteeksi nyt osto halukkaille mutta laittakaa uutta tarjousta kehiin kun tässä nyt tuli tälläinen häslinki enkä pysynyt asioissa mukana.
Kyllä noita tarjouksia on ainakin ennen saanut heittää ihan avoimesti? Kunhan vaan hintapyyntö on myyjän toimesta esitetty. Selailin tossa aiempia posteja, niin näin on ennen toimittu.
Voi olla, että olen tulkinnut sääntöä omalla tavallani. Minusta kuitenkin olisi parempi käydä keskustelu hinnasta kahden kesken suoraan myyjän kanssa.
Puhut viisaita, ja olen kanssasi samaa mieltä. Jos minä olen oikein ymmärtänyt, niin tehtävämme on auttaa ongelmissa toisiamme, sillä ei kaikkien tarvitse kaikkea tietää, ja siksi autamme toinen toisiamme. Mottona " Sellainen ei ole tyhmä, joka älyää kysyä toiselta neuvoa, vaan se joka kuvittelee tietävänsä itse kaiken". UGH! olen puhunut