Miten Amazon toimii? Postitaako Suomeen? Minkälaiset maksutavat/toimitustavat ym..? Onko kokemuksia? Minkälaiset toimituskulut? Itse olen tilannut vain Saksalaisesta Computeruniversestä, mutta haluaisin tietää miten toi Amazon toimii. Näyttää aika hankalalta verrattuna Computeruniverseen?
Kerran olen tuolta kirjoja tilannut, eikä se minusta kovin hankalaa ollut. Kijat koriin ja ostajan tiedot sekä luottokortin nummerot ja homma selvä. Meniköhän 2 viikkoa kun kopsahti lappu, että kirjapaketin voi noutaa postista.
itseänikin kiinnostaisi tilata amazonista mutta ei ole aikaisempaa kokemusta.. mitä nyt play.comista o tullu tilattua.. anyway, paljonko joutuu pulittamaan postikuluja tai paljonko amazon esim pelin postituksesta pulittaa?
Jos jollakulla on enemmän kokemusta paikasta, kuulisin itsekin mielelläni lisää. Askarruttaa hieman noi postikulut... Tuon mukaan ymmärsin että jos tilaan vaikka 10 cd:tä eri myyjiltä, tulee kymmenet postikulut, ja sitten vielä yhdet päälle kun tavara lähtee tulemaan Suomeen. Onko se näin? Kiitokset jo etukäteen vastanneille!
Amazonin kautta voi tilata useammalla eri tavalla. Marketplacella myynnissä on siis muiden kauppojen tuotteita, jotka postitetaan suoraan siitä kaupasta mistä ne tilaa (eli Amazon vain tavallaan suosittelee noita kauppoja) ja sitten on erikseen Amazonin oma valikoima, joka postitetaan itse Amazonilta. Kannattaa myös katsoa Saksan (.de) ja brittien (co.uk) amazonin valikoimia (ja hintoja).