AMAZON.COM NETTIKAUPPA

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi GyperFox 21.01.2005.

1. GyperFox

GyperFox Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Miten Amazon toimii?
    Postitaako Suomeen?
    Minkälaiset maksutavat/toimitustavat ym..?
    Onko kokemuksia?
    Minkälaiset toimituskulut?

Itse olen tilannut vain Saksalaisesta Computeruniversestä, mutta haluaisin tietää miten toi Amazon toimii. Näyttää aika hankalalta verrattuna Computeruniverseen?

2.  
  3. n_r

n_r Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kerran olen tuolta kirjoja tilannut, eikä se minusta kovin hankalaa ollut. Kijat koriin ja ostajan tiedot sekä luottokortin nummerot ja homma selvä. Meniköhän 2 viikkoa kun kopsahti lappu, että kirjapaketin voi noutaa postista.

4. Talonmies

Talonmies Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    itseänikin kiinnostaisi tilata amazonista mutta ei ole aikaisempaa kokemusta.. mitä nyt play.comista o tullu tilattua..
    anyway, paljonko joutuu pulittamaan postikuluja tai paljonko amazon esim pelin postituksesta pulittaa?

5. Wonderman

Wonderman Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jos jollakulla on enemmän kokemusta paikasta, kuulisin itsekin mielelläni lisää. Askarruttaa hieman noi postikulut...

Tuon mukaan ymmärsin että jos tilaan vaikka 10 cd:tä eri myyjiltä, tulee kymmenet postikulut, ja sitten vielä yhdet päälle kun tavara lähtee tulemaan Suomeen. Onko se näin?

Kiitokset jo etukäteen vastanneille!

6. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Amazonin kautta voi tilata useammalla eri tavalla. Marketplacella myynnissä on siis muiden kauppojen tuotteita, jotka postitetaan suoraan siitä kaupasta mistä ne tilaa (eli Amazon vain tavallaan suosittelee noita kauppoja) ja sitten on erikseen Amazonin oma valikoima, joka postitetaan itse Amazonilta. Kannattaa myös katsoa Saksan (.de) ja brittien (co.uk) amazonin valikoimia (ja hintoja).

Viimeksi muokattu: 23.12.2006

Jaa tämä sivu