Mulla on käytössä Daewoo DVG 8500N kone, joka jollain levyillä hieman jumittelee silloin tällöin. Olen syöttänyt sille koodin, jolla tuo laite tehdään aluevapaaksi. Voiko tuolla olla jotain merkitystä tuohon jumitteluun? Tuolla koodilla ei ole mulle juurikaan merkitystä, sillä kaikki leffat on suomalaisia tai suomenkielisiä piraatteja mitä katsotaan...joten sen voisi varmaan huoletta palauttaa alkuperäiseen tilaansa, jos se jotenkin sotkee.. Laite tukee: DVD, CD, CD-G, CD-ROM, CD-R, CD-RW ja DVD-R Ovatko nuo formaatit riittäviä kaikkien tavallisten itse poltettujen tai piraattilevyjen toistoon, vai onko laite tuolta osin jo ehkä vanhentunut?
Aluekoodittomuuden ei pitäisi sotkea mitään. Olisihan se kiva jos laite tukisi DVD±R(W) levyjä + Divx ja Xvid AVI tiedostoja irtoteksteillä, mutta jos DVD-R levyille polttaa elokuvansa DVD-Video muodossa niin eipä noita juuri jää kaipaamaan.
Ok, ei oikein mitään muutakan tullut enää mieleen....vein koneen huoltoon, saattaa olla lukupää likainen tms...