Varmasti tätä on kysytty ennenkin, mutta päivän tilanteet muuttuvat niin usein, eli pitäisi ostaa eka polttava dvd-asema. Raha ei varsinaisesti ole esteenä, mutta kohtuus kaikessa. Joten olisiko suosituksia että mikä?
Ilmeisesti vaihtoehtoja on kokonaista kaksi? Sony DRU 510A NEC ND-1300A Kumpi noista olisi suositeltavampi?
necin saatavuus on todella heikko, eli jos kiire on niin sonyyn kallistuisin. kannattaa tarkistaa kaupasta soittamalla että heillä on asemaa kun kaikki tuntuvat myyvän eioota. tyhjien levyjen ostossa kannattaa tarkistaa yhteensopivuus. (http://www.dvd-netti.com/)
Saattaa vko:n sisällä olla katkoksia nimipalveluiden päivityksen takia. Mutta toivottavasti ei pitkiä ja homman saa toimimaan suoraan ilman ongelmia..
Tilasin sitten tuollaisen mustan Nec ND-1300A:n, kuukauden toimitusajalla. Saa nähdä että kerkiikö siihen mennessä tulemaan, kun tilaus peruuntuu muuten.
ihmettelen miksi se asema pitää olla juuri - + kombo asema itellä pioneer 105 joka - asema ja 1 dvd soitin löytynyt joka ei lue - levyjä kirveelläkään joku 4v vanha mark merkkinen soitin jotkut sonyn dvd soittimet ei myöskään tykkää dvd-rw levyistä mut kuka ostaa sony:n? no onhan pioneer toki kalliimpi ku tuo nec mutta eipä ole ollut valittamista
Osaatko kertoa kumpi formaatti vie voiton? Ja netissä ollut juttua että myöskin Pioneer alkaa valmistamaan DVD±asemia..
No kyllä voin suositella combo dvd asemaa lämpimästi , kun MSltäkin löytyy tuet nykyän kaikille Formateileile ja useilta poltinvalmistajalta alkaa löytyä -/+/ram tuet. Taitaa TDKlakin tulossa comboasema ?
Pioneer valmistaa jo A06/106:sta joka on 4X multiformaattiasema. Minä voin kertoa kaikille voittajan... se on (-)-formaatti. Katsokaa levyjen hintoja jos ette usko ) Nojoo... luulenpa että kumpikaan formaatti ei tule voittamaan... vaan molemmat säilyy )
jake mun ei tarvi tietää voittajaa koska oon sen löytänyt ainakin suomessa se on - formaatti koska olen saanut ne toimimaan kaikissa vehkeissä missä on ite sitä tarvinnu
Miksi combo-asema? Miksi ei? Jos mä poltan +formaatin levyn, niin miten sä meinaat lukea sitä sillä -formattin asemalla? Mahdollisuus toimia on aina parempi kuin ei mitään mahdollisuutta. Olen kyllä samaa mieltä että lähes kaikki käyttävät -formaattia ja pelkästään niille levyille tarkoitetut asemat ovat yhteensopivimpia -formaatille. Kuitenkin näen että combo-asemat tulevat olemaan yleisempiä tulevaisuudessa. Tietenkin sieltä tulee joku muuu parempi formaatti piakkoin, joka syrjäyttää tämän nykyisen dvd:n, mutta kyllä tämä dvd-asema sen aikaa kestää.
Kyllä niiden lukeminen onnistuu ihan millä tahansa asemalla... sillä ei ole mitään väliä poltatko -/+ kiekolle. - kiekot vain on huomattavasti halvempia kun +
Katselin hieman tuon NEC ND-1300A:n saatavuutta ja näyttäisi olevan tulossa heinäkuun alussa. Kuitenkin itse vähän epäilen asiaa kun esimerkiksi yhdessä verkkokauppa.comin tuoteen (Freedom nec..) kohdalla näkyi että päävaraston/maahantuojan saatavuus olisi ollut -1525 kpl. Minusta tuo näyttää aika suurelta tarpeelta, voi olla rekka täynnä pelkkiä polttavia dvd-asemia. Muutenkin näyttäisi vähän siltä että kaikissa polttavissa dvd-asemissa olisi toimitusvaikeuksia, siis niissä joita myyjällä ei ole omassa varastossaan, mistähän asia voisi johtua?
Näytää siltä NEC ND-1300A:n saatavuus olisi heinäkuussa nolla, sillä saatavuus on muuttunut elokuun puoliväliin. Palataan siis alkuperäiseen kysymykseen, Mikä polttava DVD? Vai pitäiskö kysyä että mitä polttavia edes saa nykyään Suomesta?
verkkokaukka.com lähetti tänää tällasen viestin: "Hei Maahantuojan ilmoituksen mukaan heille seuraavan erän Necin asemia pitäisi olla tulossa 3.7. joten uuden erän saamme todennäköisesti loppuviikosta tai ensi viikon alussa jos maahantuojan ilmoitus pitää paikkansa, hinta on tällä hetkellä 262 euroa, hinta tarkastetaan yleensä uuden erän saapuessa, mutta todennäköisesti hinta ei tule muuttumaan." Lauantaina kyselin..
Yep, Tuo pitää paikansa, eli bulk NEC ND-1300A on edelleen ajoitettu 3.7.2003, sen sijaan muut ovat 14-15.8.2003 (olivat 7.7.2003) Itselläni on tilauksessa tuo musta versio, kun kotelokin on musta.
ostan pian saksasta, jos ei noita ala tulemaan, tosiaan verkkokaupasta pitäis ylihuomenna saada bulkkia. Toivottavasti tulee sitten ainakin nuo 34 kpl jotka on tilattu. Tuota mustaa maliahan tuli eilen sinne 50 kpl ja kaikki meni heti eikä kaikille edes riittänyt. Onkohan muuten verkkokaupalla eri maahantuoja/itse harmaa tuo koska mikään 4 muusta kaupasta johon olen soitellu ei ole tiennyt mitään koska asemia tulee?
Niin vielä lisää, soitin perjantaina toistamiseen maahantuojalle inram-microlle asiakaspalveluun ja sanoin naiselle että selvittä nyt jostain koska tuota asemaa tänne Suomeen saadaan. Soitti sitten parin tunnin päästä ja sanoi että Ruotsista sai sellaisen tiedon että heinäkuussa, mutta ei mitään tarkempaa viikkoa. Että kyllä sitä tietoa aina jotain jostain saa kun viitsii vaan lypsää.