1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Allekirjoituksen sisällön näkyminen haussa

Viestiketju Palautetta ylläpidolle -osiossa. Ketjun avasi Uukoo 18.09.2005.

  1. Uukoo

    Uukoo Regular member

    Liittynyt:
    17.12.2004
    Viestejä:
    343
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itseäni tuppaa häiritsemään tuo ominaisuus, että hakua käyttäessä tuloksiin sekoittuu myös käyttäjien allekirjoituksissa olevat sanat. Eli kun haen esim. sanalla 6800le, sisältyy hakuun kaikki viestit joihin on kirjoittanut käyttäjä jonka allekirjoituksessa kyseinen näytönohjain esiintyy.. Hidastaa melkoisesti tiedonhakua.

    En vaivautunut/ehtinyt selailemaan palautelootan kaikkia viestejä läpi joten pahoittelut jos tästä on jo kyselty tms.
     
  2.  
  3. kumipuu

    kumipuu Guest

    moderaattoreille lisää töitä? sivustojen päivittäminen? kyllä tämä nykyinen on ihan hyvä. ja ajatteleppa kuinka hyvin sivustot toimii! saat sähköpostiin aina haluttaessasi tiedon, näet monta viestiä olet kirjoittanut ja voit muokata tietojasi jne jne. kuka tarjoaa parempaa palvelua? hintaan 0 euroa/kk
     
  4. Jannejt

    Jannejt Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    10.02.2005
    Viestejä:
    5,045
    Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    118
    missä mielessä moderaattoreille lisää työtä?
     
  5. kumipuu

    kumipuu Guest

    jos kaveri tosiaan kirjoittaa 6800 le ja kaveri haluaisi nähdä esim. mitä itse on kirjoittanut, eikä mitä muut. eli etsii nimenomaan omia mielipiteitä, kirjoituksia, ketjunaloituksia.
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 28.10.2005
  6. Skiigge

    Skiigge Member

    Liittynyt:
    18.02.2005
    Viestejä:
    29
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mitä ihmettä sä kumipuu selität? Ei noissa sun viesteissä kyllä yleensäkään ole päätä eikä häntää...
     
  7. Jannejt

    Jannejt Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    10.02.2005
    Viestejä:
    5,045
    Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    118
    mietin samaa, omia viestejään voi kyllä etsiä nickin perusteella ja moderaattoreille ei noista haku-jutuista/muusta päivittämisestä tule yhtään lisää hommaa....
     
  8. kumipuu

    kumipuu Guest

    jos mun viesteissä ei ole mitään järkeä niin siihen on ratkaisu. ja jos moderaattori tukee newbien sanomaa ei mulla ole mitään sanottavaa enää. jos loukataan että viestit on järjettömiä niin parempi olisi että minut poistetaan sivuilta. n.10 päivässä sain memberin statuksen yksi kaveri jonka kanssa olen keskustellut lähetti mulle privana viestin että oli ollut 2 vuotta jäsenenä ja yhä member. uusien sääntöjen mukaan hän kuitenkin on nyt senior member jota ei ollut tämän kuun alussa. minä en tule saitille saamaan mielipahaa jos se on saitin tarkoitus niin mielummin poistun sellaiselta saitilta. loukkaus oli hyvin henkilökohtainen ja otan sen hyvin henkilökohtaisesti.voitte poistaa minut after dawnin sivustoilta. ehkä käsitin alkuperäisen viestiketjun tarkoituksen väärin.
     
  9. Jannejt

    Jannejt Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    10.02.2005
    Viestejä:
    5,045
    Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    118
    siis, en nyt oikein ymmärtänyt että mitä tarkoitit noilla viestien hauilla mutta onneksi selvensit asiaasi, en lähde sua pois potkimaan

    ei tuosta kannata loukkaantua jos sanotaan ettei ymmärrä alkuperäistä viestiä, sitä voi aina selventää silloin =)

    ja tuohon vielä, ad:stä ei löydy ominaisuutta (ainakaan vielä) että näkisi vain ja ainoastaan omat viestit, asetuksista löytyy kyllä omat viestiketjut mihin vastannut ja hakua käyttämällä vähän tarkemmin..
     
  10. kumipuu

    kumipuu Guest

    jos vastailisin vuoden vain muiden kysymyksiin, saisin parin tuhannen viestin jälkeen "erikoisaseman" sivustoilla. joku kehuisi kuinka hyvä leffa se ja se oli ja minä myötäilisin, vaikken olisi katsonut edes leffaa. mutta en tee niin,otan kantaa ja kirjoitan.yritän auttaa kaveria hädässä (jos sellainen on) se onko viesteissäni mitään järkeä on ikuisuuskysymys. ja mitä enemmän kirjoitat sen suurempi on mahdollisuus saada kritiikkiä. jos arvon newbie kirjoittaa ensimmäisen(alle) kuun aikana yli 200 viestiä, niin tuskin hänkään kritiikiltä säästyy! kaikissa kun ei ole kyse tiedosta vaan mielipiteestä. mitä enemmän kirjoitat ja olet eri mieltä asiasta sen enemmän saat kritiikkiä. minä en myötäile ketään ja toisaalta en myöskään loukkaa.
     
  11. S_V_K

    S_V_K Member

    Liittynyt:
    17.05.2004
    Viestejä:
    17
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    > .. kyllä tämä nykyinen on ihan hyvä. ja ajatteleppa kuinka hyvin sivustot toimii! ..

    Noh, ei kai hyvä toimivuus tarkoita sitä, ettei asioita voisi parantaa?
     
  12. kumipuu

    kumipuu Guest

    asioita ei paranneta jos ei ole tarvetta. jos jokainen saittilainen toivoisi jotain ja ne toteutettaisiin ei olisi mielekästä. olen itsekkin ehdottanut jotain ja mulle on todettu (ei välttämättä modien puolelta) vaan että saitti toimii miksi muuttaa? parannusehdotuksia tulee varmaan vuositasolla paljon, ja vaikea sanoa kuinka usein parannuksia tulee.varmasti parannetaan missä on parannettavaa, mutta jos keksit jotain mitä ei olisi vielä ehdotettu laita palautuslootaan.
     
  13. Uukoo

    Uukoo Regular member

    Liittynyt:
    17.12.2004
    Viestejä:
    343
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ei noissa viesteissä ole kyllä päätä eikä häntää.

    Sitähän varten tämä palauteloota täällä on.. Aina saitilta parannettavaa löytyy. Turhauttavaa etsiä tietoa esim. 6800le näytönohjaimesta jos aktiivisella keskustelijalla on tuo näyttis allekirjoituksessaan. Haku kattaa pahimmassa tapauksessa kolmasosan AD:n viesteistä.

    Aina määrä ei tosiaankaan korvaa sitä laatua. Esim. n. 10 gallupin kirjoittaminen päivässä ei ole kenenkään edun mukaista.

    Myöskään toisten tekemien asiallisten viestiketjujen hukuttaminen päättömään offtopic bullshittiin ei ole mukavaa.
     
    Viimeksi muokattu: 29.10.2005
  14. mihku

    mihku Regular member

    Liittynyt:
    14.08.2005
    Viestejä:
    149
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
     
  15. Jannejt

    Jannejt Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    10.02.2005
    Viestejä:
    5,045
    Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    118
    joo, eiköhän ylläpito saanut tietoonsa tämän ongelman ja korjaa kun ehtii (tiedoksi vaan että to-do lista on 2005-08 vuosille ;) eli korjausta ei varmaan ihan heti voi odottaa..)
     
  16. kumipuu

    kumipuu Guest

    uukoo käsitätkö että minä olen pilannut sinun ketjusi? asiaa on nyt käsitelty monilta kantilta, ja kuten huomaat aihe etenee ja paranee.jos malttaisi pari päivää odottaa niin huomaisi mihin ketju etenee ja nyt hyvään suuntaan.moderaattori ymmärsi lopulta mitä tarkoitin entä sinä? tämä keskustelu tulee jatkumaan ja mihin se lopulta haaroittuu on ? merkki.aiheesi oli hyvä ja pahoittelen jos koet että pilasin ketjusi.toi kyllä että kaikki jauhaa lähes loputtomiin jotakin lausetta jonka newbie kirjoitti, on enemmänkin huvittavaa, ja kun joku ei keksi muuta niin muistuttaa asiasta monta kertaa.ja että lainaa jotain sanoja esim. mun kirjoituksista on halpamaista.mielummin kertoisi mikä kirjoituksessa kokonaisuutena ärsytti.itsekkin menee sekaisin kun tulee pari lainattua sanaa vastaan jotka eivät ole koko sisällön kanssa missään tekemisissä.
     
  17. Jannejt

    Jannejt Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    10.02.2005
    Viestejä:
    5,045
    Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    118
    olen keskustellut kumipuun kanssa ja tässä ketjussa ei nyt enää tarvitse kumipuun viestien selkeyttä käsitellä, ei tätä sitä varten tehty.
    ja haku-juttukin tullut selväksi...
    elikkäs pysytääs aiheessa ettei tarttee lukita topikkii ;)

    ps. kumipuu, jos laitat pisteen jälkeen välin ennenkun aloitat uuden lauseen niin se selkeyttää tekstiä paljon ja ei tule sanomisia epäselvyydestä ainakaan siltä osalta ;)
     
  18. dRD

    dRD I hate titles Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    10.06.1999
    Viestejä:
    8,312
    Kiitokset:
    191
    Pisteet:
    143
    Uukoo: Kiitoksia palautteesta, tiedän tuon ongelman ja osittain korjasin sen kesällä muun forumenginen päivityksen yhteydessä. Kaikenlaisesta sekavasta johtuen jouduimme kuitenkin palaamaan pari astetta vanhempaan engineen jo noin 6 vkon käytön jälkeen (osa tehdyistä muutoksista oli suhteellisen raskaita servereille ja samaan saumaan sattui tuollainen 35% liikenteen kasvu eng-forumeilla, joten serverit sanoivat naks vähän turhan usein, joten otin suosiolla kaiken "raskaan" pois. Samassa rytinässä lähti muutama hyvä "kevyt, uusi featurekin" vähäksi aikaa takaisin development-tilaan). Mutta summaryna: listalla on ja toteutetaan, vanhalla periaatteella eli kun ehditään ja kiitän asian pointtaamisesta, itse en löytäisi nägeistä kuin korkeintaan kymmenesosan, joten palaute on aina tervetullutta :)
     

Jaa tämä sivu