Hei! Ajattelin ostaa tälläisen setin alienwarelta pelikäyttöön: [1] Area-51® m9750 Display: 17" WideXGA+ 1440 x 900 LCD - Stealth Black Operating System: Genuine Windows® XP Professional UK with SP2 - English Processor: Intel® Core™ 2 Duo Processor T7400 2.16GHz 4MB Cache 667MHz FSB Graphics Processor : 512MB NVidia® GeForce™ Go 7950 GTX Memory: 2GB Dual Channel DDR2 SO-DIMM at 667MHz - 2 x 1024MB System Drive: Single Drive Configuration - 160GB 7200 RPM SATA Optical Drive: 8x Dual Layer CD-RW/DVD±RW Burner w/ LightScribe Technology Sound Hardware: Creative SoundBlaster X-Fi Xtreme Audio Keypad: Mobile Keypad - English Wireless Network Card: Internal Intel® PRO Wireless 3945 a/b/g Mini-Card Communications: Integrated 10/1000Mb Gigabit Ethernet & 56K V.92 Modem Floppy Drive: USB Floppy Drive Bluetooth: Integrated Bluetooth® Device Eli kellään kokemuksia Alienwaren koneista, onko tyyppivikoja (lämpeneminen ainakin, tosin tässä mallissa ratkaistu kahdella tehokkaalla tuulettimella)? Ja pelien pitäisi pyöriiä tällä setillä, siitä olen varma. Merkki maksaa, mutta raha ei sinänsä ole ongelma. Ja kannettavan haluan, en pöytäkonetta, älkää edes ehdotelko.
Moi, ite kattelisin myös rockdirectin koneita taikka sitten yksi vaihtoehto vois olla myös tässä vertailussa hyvin pärjänneet Nexoc:in koneet. Tieten hieman halvempi vaihtoehto olis Asus G2S johon ite olen hyvinkin tyytyväinen, siinäkin potkua ihan riittävästi (ainakin mulle) ja on robustin olonen kampe
niin ja sitten tuossa surffaillessa löyty tuommonenkin kuin Sager , tuossa luulis tehojen ainakin riittävän. Pistää Alienwarellekin luun kurkkuun tuosta vaan
"2x Nvidia GeForce Go 7950GTX video cards with 512MB DDR3 each" En taida tarvita tota tupla-näytönohjainta Ei oikein mikään vielä tue niitä, vai? Ja kyllä uskoisin että nuo alienwaren tehot mulle riittää Mutta kumminki, kiitos
Brittisivujen kautta eli www.alienware.co.uk. Ja sitten alottajalle sen verran, että jos 1,6" pienempi näyttö ei haittaa, niin samalla rahalla saisi paljon tehokkaamman koneen eli tuon m15x(prossu paljon uudempi, ja näytönohjain lähestuplasti tehokkaampi tämän taulukon mukaan). Itselleni on tässä tulossa tuo m15x ja hintaa sain semmoiset 2600 veroineen ja posteineen