alcohol 120% ei kopioinut elokuvaa kokonaan ja asema hävisi omasta tietokoneesta?

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Splintti 26.08.2006.

1. Splintti

Splintti Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Moi! nyt tapahtu jotain ihan ihmeellistä miten saan korjattua tilanteen..? Mä yritin kopioida DVD+R cd:tä kavereitten tekemää elokuvaa omalle koneelle, no mä käytin alcohol 120% no se rupes kopioimaan mut tos muutaman % jälkeen se sano et se epäonnistu, ja sano viel et poistanko tiedoston..no mä luulin et se poistaa sen mitä se ehti kopioida, mut sit huomasin et levy asema ei aukee ja se oli hävinny mun oma tietokoneesta :D onko mitään loogista selitystä miten sen saa takas se on mun ainut asema ja siel on nyt se cd sisällä en saa sitä ulos :)

Odotan vastausta..

2.  
  3. katsoja

katsoja Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hmm.. en ole nyt aivan varma ymmärsinkö oikein. Eli dvd-r:llä oli elokuva, jota yritit kopioida kovalevyllesi. Sitten Alcohol bugaa ja nyt Dvd-asemaa ei löydy windowsissa, eikä levy kelkka aukea. Näinkö?

Sen verran osaan ainakin auttaa, että jos dvd/cd -asema ei aukea napista, on siihen kikka. Eli useimmissa asemissa on pienen pieni reikä, jonne voi työntää rautalangan pätkän (esim suoristettu klemmari), jolloin asema aukeaa mekaanisesti.

4. Splintti

Splintti Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Just nii! eli se on pakko olla et alcohol teki jotain mikä ei ollu odotettavissa..

5. Splintti

Splintti Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    no mä sain sen auki mut en kumminkaan voi käyttää sitä ku se ns. hävinny mun koneelta se ei tunnista enää mun cd asemaa :D levyasema meni koomaan PS. siinä kyl palaa toi latausvalo mikä on siinä levyasemassa kiinni se ei välky vaan on vähän himmee ja palaa koko ajan

6. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Tietokone käynnistetty uudelleen välistä?

7. Splintti

Splintti Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    joo oon!

8. Jannejt

Jannejt Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    118
    paranneltu otsikkoa, seuraavan kerran parempi.

9. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Jos asema ei aukea kun koneen boottaa esim. BIOS:issa niin asemassa on jotain vikaa. Aseman edessä on pieni reikä, jota painamalla esim. nuppineulalla ja kelkkaa ulospäin vetämällä aseman saa ainakin auki ja levyn ulos.

10. Sokar80

Sokar80 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Kun Täällä on pari asian tuntijaa

niin mul on ongelma juuh kävin weskissä joten ei se ongelma

Wintoosa 7 RC toimii hyvin

mut sitten asensin Power DVD 8 LG Blu-ray aseman mukana tulleelta DVD ohjelma asentu hyvin mut uudelleen käynistyksen jälkeen DVD\Blu-ray asema hävisi

Bios tunnistaa aseman eli se toimii + valo vilkkuu bootatessa ja Device menusta näkyy asema mut ilmoitaa että ohjelma puuttuu kun yrittää asentaa ohjelman niin asennus keskeytyy koska tulee ilmoitus ohjelma jo asennettu

poistin koko ohjelman niin vaikka ei ole mitään ohjelmaa niin ilmoitaa ohjelma asennettu asennus ei tarpeen

olen jopa mennyt recoveryllä niin taakse kuin voi mennä siltikin DVD\blu-ray asema ei löydy

syy 99% varmuudella Power DVD 8 mut asensin sen koska se on ainut joka toistaa Blu-ray leffoja siis tarkoitan oikeita levyjä en rippejä

Jaa tämä sivu