"Mielenkiintoista" että olet tuota mieltä. Mutta jos kokeilisit ajatella hieman niin voit löytää monta syytä miksi tuota ei kannattanut tehdä PS3:lle. Jos et keksi mitään niin tässä on muutama. - Tekijätiimi on pieni joten pelin teko useammalle alustalle olisi vienyt liian kauan aikaa. - Pelin tekeminen ei ole ilmaista joten rahoittajia tarvitaan. Tässä tapauksessa MS:n puolelta on tullut parempia tarjouksia. - Remedyllä on on pitkä perinne PC-peleistä, joten siirtyminen Xboxin pelien tekoon on huomattavasti helpompi kuin PS3:n. Pelaajien kannalta tuo olisi kyllä hyvä että olisi tullut PS3:lle, mutta kun ajattelee yhtiön kannalta niin tuo ei kyllä ole typerä päätös vaan omasta mielestäni erittäin looginen ja viisas.
Pelaajien kannalta tämä pelin alustan valinta oli paras mahdollinen. PC:llä peli olisi tietenkin ollut varmasti hienon näköinen, mutta tosi pelaajan valinta on XBOX joten se pistää pisteen niille PC spekulaatioille. Tulee jos on tullakseen. Itse pelanneena voin sanoa, että pelissä on todellakin aivan loistava tunnelma ja mahtavasti käsikirjoitettu juoni. Siihen jää koukkuun. Ulkonäkö on todella loistava, joskaan ei täydellinen ja tässä varmasti näkyy pelin pitkä kehitys kaari. Remedy todellakin täytti kaikki odotukset tämän pelin osalta vähintäänkin hyvin. Vielä kun saadaan tarinalle jatkoa... ;-)
Nii, tuo konsoli valinta on minun mielestäni ihan järkevä. Tekijä tiimi on todellakin pieni, ja remedillä varmasti helpompi siirtyä pc:ltä xlootalle, sillä eikös boksille ole helpompi kehittää pelejä kuin ps3? Näin olen ainakin ymmärtänyt. Tietty rahakin aina ratkaisee, taisi mikkisofta viedä tässä sen pitkä tikun . Mutta onhan teillä ps3 omistajilla Heavy Rain , että ei teillä asiat mitenkään huonosti ole . Mutta mitä itse peliin tulee, niin mestariteoshan tuo on ihan kiistatta. Tunnelma on todella hiostava ja omalla tavallaan karmivan kiehtova, mutta ei silti liian pelotta että minun kaltainen pimeää säikkyjä pystyy pelin pelaamaan läpi ja vielä pitämään siitä, myönnettäköön että pelasin päivänvalossa . Kontrollit toimi hyvin, ääni näyttely hyvää, eikä tuossa visuaalisessa puolessakaan mitään valittamista ole ja vielä tarinakin toimii hyvin sekä vie peliä sujuvasti eteenpäin. Ei oikein malta odottaa heinäkuussa tulevaan lisäosaa. Taidanpa alottaa nightmarella pelin alusta kun ei ole vapaapäivänä muutakaan tekemistä. Ei mulla muuta. E:typot
Loistava peli. Tunnelmaa riittää,hienon näköinen ja hyvä äänimaailma. Tuo pelin jakaminen episodeihin on hyvä idea. Ja collector`s editionin mukana tullut kirja on mukavaa luettavaa,lisää syvyyttä tarinaan.
Hyvä peli kyllä! Hieman pettyny siihe ku pelissä ei ole suomitekstejä vaikka suomipeli kyseessä. Vaikka on aika helppoa lontoota, nii huonona lontoon taitajana kuitenkin jotain aina jää tajuamatta :|. Jännä peli. Ihan Silent Hill 1 ajat tulee mielee nuoruudest
Meinaatko nyt että, ei ole "subtitleja" vai ihan puhuttu suomenkielisenä koska, subtitlet saa päälle optionssista. Olen samaa mieltä mikaeli26 kanssa että, ps3 omistajilla on esim heavy rain jota ei julkaistu x360.
Ei varmasti varmuuskoipiossa ole suomikieltä, koska ei alkuperäisessäkään ole suomikieltä. Jostain kumman syystä vain lontoon murteella on tekstit tehty.
Hassu juttuhan se on että, ei ole suomi tekstejä vaikka peli on "suomalainen" mutta, eipä se itseä ole hirveästi harmittanut edes.