Yritän muuttaa avia svcd:ksi ja olen kokeillut kaikilla mahdollisilla ohjelmilla ja kaikissa sama homma. Aina kun pääsen siihenkohtaan että pitää valita se tiedosto joka koodataan niin tulee et CAN NOT LOAD OR UNSUPPORTED tai jotain muuta vastaavaa ei toki kaikis leffois mut suurimmas osas!!! Puuttuuko joku codeekki vai mikä on piäles??? KIITOS jo etukäteen...
Kokeile vaikka VirtualDubin frame serveriä. Eli käynnistä VD:sta frame server, ja avaa luotu tiedosto koodausohjelmalla. Hidastaa prosessia ehkä hieman, mutta tiedostot aukeavat varmemmin.
http://divxbycronos.sytes.net tuolla on ohjeet tohon frameserverin kanssa ja ilman... mutta itellä on ollu edessä sama ongelma juuri leffoissa joissa on ac3 äänet mutta ei kylläkään kaikissa ac3 äänillä olevissa tule tuota herjaa ja itse en saanu aukeamaan vdubin frameserver pseudo avi systeemilläkään kyseisiä elokuvia tmpgenc:hen. kokeile poistaa äänet leffasta ja pakkaa ne mp3:ksi ja lataa leffa ja äänet erikseen tmpgenc:hen....toi oli vaan teoriassa, en ole kokeillut itse tuota. mulla ainoo ongelma leffa on ollu fusk the rules dvdscreener xvid ac3.