Aikakauslehden tilaaminen ulkomailta?

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi Brainzcan 09.12.2006.

1. Brainzcan

Brainzcan Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Elikkäs, olisin tilaamassa lehteä, joka luultavimmin tulisi Amerikasta asti.
    http://i12.tinypic.com/2z3t6jk.jpg <-- Tuossa on kuva tilauslomakkeesta, ja haluaisin hieman avustusta sen täyttämiseen (toivottavasti joku osaa vähän virallisempaa englantia, minä kyllä osaan, mutta varmistettava on kumminkin).
    City -kohtaan asti olen varmoilla, mutta meinaako tuo että jos asuisin vaikkapa Oulussa niin siihen tulisi Oulu?
    Sen jälkeen tuleva kohta "State", siihen tuskin tulisi laittaa mitään, koska siinä lukee "For U.S/Canada"? Ja Zip Codehan meinaa postinumeroa?
    Tuo Province -kohta on minulle kaikkein epäselvin asia, sitä en oikein yksinkään osaa täyttää?
    Olisin erittäin kiitollinen jos joku ystävällinen immeinen auttaisi :)

2.  
  3. teppoI

teppoI Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Sellainen tuntuma on että tarkoittaa lääniä/maakuntaa.

4. Pstopper

Pstopper Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mutta sen kohdanhan voi jättää tyhjäksi, ei pakollinen tieto. Harva muutenkaan maakuntaa laittaa jos esim. postikortin ulkomailta lähettää..

5. MissBlue

MissBlue Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Provinsseja löytyy mm. Kanadasta. Vastaa lähinnä osavaltiota, autonominen hallinnollinen yksikkö. Suomesta tilattaessa ei ole merkitystä, samoin kuin ei sillä osavaltiollakaan (=state). Zip on tosiaan postinumero.

Jaa tämä sivu