eli olen (kaiketi) joskus mennyt puoli vahingossa säätämään korttini AGP nopeutta 8x sieltä asetuksista. haluaisin vain tietää mikä tämä AGP on ja kannattaako sitä palautella vanhoihin arvoihin? ja mitkä ne arvot on? korttini on club radeon 9800 pro
AGP-väylä = Accelerated Graphics Port Eli tuo on se väylä missä sun näyttis on kiinni. Ja jos siinä on 8x ni se on sen väylän maksimi nopeus joten anna olla vaikka näin.
Emolevysi ei mahdollisesti tue 8x-nopeutta. Tarkemmin väylistä ja nopeuksista: http://www.laitetekniikka.com/laitteet/vaylat/vaylat-yleis.htm
nojoo... tieto siirtyy hitaammin, mut haittaa/hyötyä siitä on sillee kongreettisesti(jos toi ny on oikee sana). jos mä laitan sitä pienemmäks nii voisko mun näyttiksen lämmöt laskee?
Jep, ihan oikee sana. En tiedä - ei kokemusta (päätellä voisi, että korkeampi väylätaajuus nostaa lämpötilaa) EDIT: ...kunnes suprajohteet sovelletaan PC-komponentteihin.
Ei sitä 2x:än kannata laskea. Lämmöt ei laske ja koneesta tulee hitaampi. Pidä vaan ennallaan 4x:ssä ja jos toimii nii laita 8x:ään. Edit: Typo