Agile messenger

Viestiketju Yleistä keskustelua kännyköistä -osiossa. Ketjun avasi sanna19 23.08.2005.

1. sanna19

sanna19 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mistä johtuu ku yritän kirjautua nokian 6600 känykällä agile messengeriin niin se pyytää joko 3 eurn vaihto ehtoa tai 19.90 maksavaa juttua olen koittanut saada toimima asdentamalla uudestaa ynm muuta mut ei auta Kertokaa mitä pitää tehä

2.  
  3. Timo

Timo Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
  4. nerdee

nerdee Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kyllä ovat aivan liian kalliita ovat nuo ohjelmat. Tuokin maksaa enemmän kuin esim. internetliittymä.

5. bscd

bscd Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
  6. nerdee

nerdee Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tuo turbokaan ei kauaa ilman maksua toimi? Onko olemassa jotain täysin ilmaista messenger-ohjelmaa?

7. bscd

bscd Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Kyllä tuon pitäisi toimia ilman mitään lisämaksuja kun olet sen vain ostanut. Päivityksetkin ilmeisesti tulevat jatkossa ilmaiseksi.

Itse sain ko. ohjelmaan rekisteröintikoodit kun menin suomentamaan sen. Ihan hienosti toimii edelleen...ainut vain, että puhelimen vaihdon yhteydessä täytyi pyytää uusi koodi, koska se on puhelimen IMEI:stä riippuva.

8. psymbiote

psymbiote Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mistä saat 20€:lla ikuisen internetliittymän? Kerro heti ;D

9. nerdee

nerdee Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    psymbiote minulla on käytössä DNA:n yritysliittymä, 16e/kk. ;) Tännehän sitä laajakaistaa ei ole saatu vaikka on kyllä jo 5 vuotta yritetty. Ei vissiin ole tämä minun kotipaikkani mukana tuossa laajakaistastrategiassa...

EDIT: Niin onko olemassa sellaista meseä joka ei maksa edes sitä aloitusmaksua? Tuntuu niin turhalta maksaa kun mesen käyttöni on kuitenkin niin satunnaista.

EDIT2: Lisätäänpä listaan vielä jos jostain löytyisi ilmainen NES-emulaattori ja vieläpä toimiva sellainen. Vnessillä sai pelata hurjat 2min ennen kuin alkaa pyytämään rahaa.

Viimeksi muokattu: 28.08.2005
  10. bscd

bscd Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Eipä ole ilmaista meseä tai nes-emulaattoria vielä tullut vastaan. Ja yleensäkin ovat freeware S60 ohjelmat melko harvinaisia, itseltä ei tällaisia löydy kuin autolock, s60zip ja fexplorer, joista fexplorerkin muuttunee pian maksulliseksi ainakin professional version osalta.

11. nerdee

nerdee Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itselläni ei taida juuri muuta freewarea olla kuin Wireless IRC.

12. nerdee

nerdee Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kauanko Agile Messenger muuten toimii ennen kuin se pyytää rekisteröitymään?

13. psymbiote

psymbiote Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Agile messenger toimii reksteröimättä 6 vuorokautta. Ja btw.. Wireless irc ei ole freewarea...

14. nerdee

nerdee Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mitenkäs minun agile toimii vieläkin ja se on ollu jo pari viikkoa kovassa käytössä. En ole sitä rekisteröinyt ja asensin valmistajan sivuilta. Lukeeko tuolla alhaalla normaalisti "Customer ID bla bla"? Vaatiiko wireless irc rekisteröimisen? Ainakaan minulla ei ole sekään sanonut mitään vaikka on ollut käytössä jo useamman viikon enkä edes löydä koko ohjelmasta vihjaisuakaan että siitä pitäisi maksaa. En tosin löydä agilestakaan...

15. psymbiote

psymbiote Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  16. nerdee

nerdee Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Anteeksi niinpä teinkin. :) psymbiote kiitokset korjauksesta.

Niin ei kukaan osaa sanoa miks mun messenger ei lakkaa toimimasta?

Viimeksi muokattu: 09.09.2005
  17. aaaatu

aaaatu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Se lähettää vaivihkaa ne maksulliset viestit. Siis se toimii niinQ sillein että se lähettää kolme maksullista (ilmeisesti euron hintaista) viestiä johonkin itsekseen, jos ohjelma sattuu olemaan puhelimeen asennettuna. Tarkista laskusta onko siinä ylimääräset kolme euroa. Muuten en tuohon oikein usko.

18. nerdee

nerdee Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mutta kai Agile Messenger edes mainitsee jotain mikäli se meinaa muuttua maksulliseksi? Ei se minulla ole valittanut vielä mitään. Ja onko normaalia että kun sen käynnistää siinä alhaalla lukee se "customer id"?

EDIT: Katsoin saldoni ja ei siellä mitään ylimääräistä ole. Mikäs ihme tässä nyt on kun ohjelma haluaa olla minulle ilmainen? Hain sen todellakin valmistajan sivuilta ihan sellaisenaan. Ei varmaan pitäisi tällaisesta valittaa mutta asia ihmetyttää minua. :)

Viimeksi muokattu: 15.09.2005
  19. bscd

bscd Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Toimii muuten minullakin pari kuukautta sitten valmistajan sivuilta ladattu agile edelleen... Ei ole ilmoitellut maksullisuudesta mitään, eikä saldossakaan mitään ylimääräistä.
    Tuollaista customer id:tä ei minulla kyllä näy...

20. nerdee

nerdee Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No on se kumma että tarjoavat ohjelmaa ilmaiseksi. En kyllä ymmärrä mistä se customer ID on sinne tullut sillä hain sen todellakin valmistajan sivuilta enkä ole sitä rekisteröinyt. Kai ohjelma luulee jostain syystä olevansa kokoversio..

Viimeksi muokattu: 17.09.2005
  21. JeiL

JeiL Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Okei valaiskaas mua!

Mulle on lähetetty msn messengerissä viestejä että se tulee Marraskuun ensimmäisenä päivänä maksulliseksi.
    Eli koskeeko tämä MSN MESSENGERIÄ???
    Vai onko tuo saamani viesti suoraansanoen pskaa

Jaa tämä sivu