Löysin tuolta kaapinpohjalta ton uusimman agen ja aateltiin sit kaverin kanssa koklata netis tuli vaan sellanen ongelma että kun laittaa population limit esim 200 ja on pelaajia mä , kaveri + 2 tietsikan pelaajaa niin rupee peli lagiamaan / pätkimään ihan kamalasti kun ukkoja on kerenny tarpeeks tehä... Onko siis mahdollisesti tuo vanha peli confattu jollekki modeemin asetuksille ku ei näyttäs kuluttavan ku korkeintaan 5kb/s kaistaa ? jos on ni miten vois conffia vähä et toimis paremmmin... Konekki on ihan tarpeeks hyvä et ei pitäs 2d-pelin pätkiä ( uusimmat päivitykset laitoin ei auttanu) ei myöskään kuluta kun jotain 5% prossun tehosta ja jotain 50mt muistia... Peli on kyllä vanha mutta sitäkin parempi
Kaikki uusimmat ajurit siis on laitettu? Oletan että myös directx? Pelin detail-taso on laskettu alas? Taustalla ei pyöri useita ohjelmia? Itsellä oli samaa ongelmaa ja forumeita lukiessa huomaa että monella muullakin on vastaavaa ongelmaa. Syy osittain myös itse pelissä, eli aina lagaa kun on paljon liikettä ruudullä. Säätämistä ja kokeilua. Jos ei auta niin ei auta. Voit koittaa etsiä apua myös forumista http://www.forumplasma.com/aoe2/
On uusimman ajurit ja directX tietenkin... Pelin detail taso : low ei kyl silmällä ainakaan mä huomaa et onko high vai low... Taustalla ei pyöri muita tarpeettomia ohjelmia. Joo mäki lueskelin noita forumeita mut kaikilla vaan ongelma eikä kellään vastausta