Noniin! Kaikki innokkaat mw2 quickscoperit ilmoittautumaan Try Outteihin! Ajattelin pukata harkka/Claanisota porukan pystyyn PClle. Tarkoituksena olisi vetää Harjoituksia eli Scrimejä ensiksi muita claaneja vastaan, sitten kun kunnon porukka saadaan pystyyn olisi tarkoitus tähdätä Euroopan TOP 10 QS claanien sisään. Lisätkää Täyttäkää tämä hakemus ja lähettäkää minulle yksityisviestillä. Sen jälkeen saat vastauksena Steam tunnukseni jonka lisäämällä kaveriksi pääsemme keskustelemaan tarkemmin. Ikäraja on mieluisesti 16+. - Ikä: - Pelitunnit mw2: - Joista suunnilleen QS aikaa: - Mahd. Edelliset claanit: - Oma arvioitu taitotaso: - Jotain pientä itsestäsi: Itsestäni sen verran. Olen puoli ammattilaisesti pelaillut tämän hetken TOP 3 claanissa, Four Snipersissä. Olemme tällä hetkellä olleet Clanwar tilastoissa 2011 voittamattomia 8W-0L tilanteessa. Etsin HYVIN käyttäytyviä ja Fairplay henkisiä pelaajia. claanimme tulee pelaamaan kuuluisien PC qs claanien kanssa kuten Striatus Gaming, Four Snipers, NasTy Sniping, ja monet muut. Tunnuksemme tulee olemaan AD Ollessaan lyhennys tietenkin AfterDawnista. Elikkäs laittakaas hakemuksia tulemaan!
Ajattelin että kun kyseinen lanka kohdistui BC2seen ja battlefieldiin, niin tein tälle oman langan. Onko tästä haittaa?
Tuskin tästä mitään haittaa on, mutta aDC:n pelivalikoimaan kuuluu myös (ainakin) CoD 4, WoT ja BF2. Liittymällä AfterDawn klaaniin (yksityisviesti Justgamerille), ehdottamalla MW2:ta tuolla aDC-ketjussa ja ilmoittautumalla MW2-haaran leaderiksi (yksityisviesti Rikamalle) homma on selvä.
Koneelta ei löydy MW2, mutta CoD 4 promodia ja publaa tulee pelattua. Enkä kehtaa ostaa MW2:ta ennen kuin se maksaa sen ~ 10€
Mun mielestä ihan turhaa vääntää tällästä erillistä höskää, tekee mieluummin jollain tapaa aDC:n alle kaikki AfterDawnin faniklaanit niin pysyy homma selvempänä Järkevämpi idea on perustaa aDC:n MW2QS-haara.