Aeria Games

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi StajaAme 25.01.2009.

1. StajaAme

StajaAme Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Onkos kukaan täällä olevista koskaan tutustunut Aeria Gamesin peleihin? Itse olen kaikista eniten ihastunut peliin nimeltä Shaiya, mutta aeria Gamesilla on pelejä kyllä lähes joka makuun. Löytyy martial arts tyyppinen Twelve Sky ja fantasiaan pohjautuva Shaiya sekä Last Chaos. Jos autoilupeleistä oot kiinnostunut niin sitten vaan kokeilemaan Project Torqueta!
    Kannattaa oikeesti vilkaista sivustolle http://www.aeriagames.com. Saatat löytää sieltä hyvinkin mieleisen pelin ja muistathan että nää kaikki on ilmasia, ellet sitten itse haluu ostaa kaikenlaista peliä helpottavaa tavaraa oikealla rahalla. Mitään kuukausimaksujakaan ei siis ole. Siksipä itsekin pelailen näitä pelejä kunnei omiin tapohin kuulu maksaa peleistä turhaan.
    Itse Shaiyassa pelailen pääasiallisesti Oraclella, mutta löytyy myöskin warrior and hunter. Kaikkea löytyy ja peli tarjoaa haastavuutta sillä ensin aloitat normal modella, tarpeeksi pelattuasi voit avata itsellesi Hard Moden ja viimeisenä Ultimaten. Hard on tietysti parempi kuin Normal ja Ultimate on vieläkin parempi kuin Hard. Mikäli et heti halua aloittaa tosissasi pelaamaan vaan haluat kokeilla ensin peliä, voit tehdä myös Easy mode hahmon, joka ei kuitenkaan voi koskaan olla isompi lvlinen kuin 30 (max. lvl tässä pelissä on 60). Suosittelen lämpimästi kokeilemaan ^_^

2.  
  3. Tarppi

Tarppi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    En jaksanut edes lukea viestiä kokonaan kun on yhteen sumppuun kirjoitettu.
    Muokkaappa vähäsen ja laita edes kappalejako.

Jaa tämä sivu