Joo.olis sellanen ongelma tuon modeemin kanssa että se pätkii yhteyttä noin joka tunnin välein.En itse ole keksinyt muuta ratkaisua kuin että vetää puhelinjohto pois ja laittaa takasi niin joha toimii.Päivisin tämä johdon vetäminen toimii mutta olis joskus kiva jättää öisin lataamaan pelkäämättä,että modeemi katkaisee yhteyden.Yhteytenä on Netikka 512/512 ja modeemina Telewell EA716.Siinä on palomuuri. Yhteystyyppi DHCP ja olen NAT:in takana.Olisiko kellään neuvoja tai kokemusta kyseisestä asiasta? Olisin todella kiitollinen jos joku auttaisi löytäämään ratkaisun tähän ongelmaan.
no enstex tarkista wintoosasta että sulla ei oo siellä yhteyden aika katkasu käytössä. käynnistä/ohjauspaneeli/internet asetukset/yhteydet/asetukset/lisäasetukset. no tuo nyt vaan ku ei oo tietoo paljoko oot konetta käyttäny =)toinen ongelma mikä itellä oli ton pätkimisen kanssa ois semmonen että jos sulla on siinä puhelin piuhassa liitoskohta konnun ja pistokkeen välillä niin pätkintä johtuu siitä.(jatko johto siis)eli kokeile saaha semmonen johto joka tulee suoraan seinäpistokkeesta konnuun. 3 mahollisuus on se että tuo konnu sökönä itellä kosahti tommonen ukkosella.4 sitä varten muuten kannattaa hommata ylivirtasuoja ainaski ite koneelle noilla konnuillahan ei oo niin väliä...kosahtaa jos kosahtaa.
Mulla on jo ylivirtasuoja ja johtoki pitäs olla kunnollinen kun yhteyden uusimiseksi riitä kun vääntä motun asetuksista A1:n hetkeksi pois.Olen myös huomannut että DUC ohjelmalla näen että se vaihtaa DNS aika usein ja se on yhteyden katkeamisen syy mutta en riedsä ratkaisua.