ADOBE CREATIVE SUITE 3 ei käynnisty

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi tahvoaivo 07.03.2009.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. tahvoaivo

tahvoaivo Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Adoben omat sivut ei löydä ongelmaani mitään, en ainakaan löydä. Ihmisillä tuntuu olevan hurjasti ongelmia saada CS3 asennettua koneella, mulla se on vihdoin onnistunut ok mutta vaikka koneessa on nyt kaikki ja ne näkyvät ohjelmat-valikossa, niin mikään ohjelmista ei silti käynnisty.
    Alan olla oikeasti jojo-kunnossa tätä jo 10 tuntia tapeltuani.

Koneena ihan uusi HP läppäri, muistia vaikka muille jakaa ja käyttis on XP uusimmat päivitykset tehtynä.

Kun yritän esim. Photoshoppia nyt auki, se avaa ikkunan mutta jää sitten raksuttamaan tiimalasin kanssa eikä mitään tapahdu, ei anna edes laittaa aktivointikoodia. Indesign ei edes lähde avautumaan millään tavalla, samoin muut.

Olen varmaan 5 kertaa nyt poistanut ja asentanut suiten uudelleen, ja käyttänyt siinä välillä sitä adoben omaa cleaneria, jolla saa kaikki asennusjämät poistettua. Ei auta. Muissa koneissa asennuslevyke ja ohjelmat sen jälkeen toimii, olen jo kokeillut sitäkin.
    Mä en tajua näistä mitään sen enempää, ostin uuden koneen siksi, että elämä helpottuisi. Just.
    Jos joku voi auttaa, tarjoan kaljat tai pullakahvit.

2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu