Eli mulla on Logitechin Z-2300 kajarit tietokoneessa kiinni. Ajattelin laittaa nuo jotenkin kiinni televisioon (Samsung LE32R81) tai XBox 360:een. Mitä kaikkia vaihtoehtoja on, jolla saan noiden kajareiden kautta kuulumaan äänen pelatessani tai katsoessani leffoja boxilla? Itse tässä mietin, niin nuo kajarit saisi luultavasti boxiin kiinni tällaisella adapterilla, mutta noita en ole kyllä Suomessa nähnyt myytävän. Toinen mikä sitten tuli mieleeni on, että laittasi nuo kajarit kiinni television audio out liittimiin tällaisella adapterilla. Kysyisinkin nyt, että ovatko kumpikin ratkaisu toimivia tai onko vielä jokin muu tapa?
Eikö muka tullut Kajareiden mukana tuota adapteria (se ensimmänen linkkisi) ? Ainakin omissa halvemmissa Logitecheissa tuli tuommoinen, jolla saapi esimerkiksi Xboxin kytkettyä kajareihin. Käytä toista mainitsemaasi adapteria, jos haluat että myös tv-äänet kuuluvat kajareista.
Ostin nuo kajarit käytettynä ja edellinen omistaja oli hukannut tuon ensimmäisessä linkissäni olleen adapterin. Nyt mulla on käytössä tuo toinen mainitsemistani tavoista ja hyvin pelittää niin TV, kuin XBox 360 käytössäkin.