Ad-Awaressa pulma

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi Unna 08.11.2006.

1. Unna

Unna Guest

En tiedä kuuluuko tää kysymys tälle palstalle vai mihin,mutta en parempaakaan paikkaa keksinyt. Elikkäs pulma on se että Ad-Aware sanoo avattaessa että tunnisteet ovat 533 päivää vanhat, mutta kun laitan lataamaan uudet, kestää hetken kun tulee teksti "Virhe haettaessa päivitystä". mitäpä pitäisi tehdä, että saisin päivitykset kuntoon. Olen jo poistanut ohjelman ja asentanut uudestaan, mutta ei auta.

2.  
  3. kemikaali

kemikaali Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Viimeksi muokattu: 08.11.2006
  4. Unna

Unna Guest

Ai no sitten ei kannata hirveästi huolestua kun vika ei oo minussa eikä koneessa :) . Pitää vielä kysyä ennen tuon ewidon lataamista, kun ei paljoakaan näistä ymmärrä, että voiko sillä tumpelo tehdä tuhoja koneella ja poistella iloisin ilmein tärkeääkin, vai meneekö homma automaattisesti oikein?.

5. samfin

samfin Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Kyllä se taitaa aika luotettava olla, eli en usko että sitä kannattaa pahemmin pelätä. Ainakin tälläinen yleinen käsitys siitä. Joo ja samaa tekee täällä toi Ad-Aware, eli ei syytä huoleen.

6. Unna

Unna Guest

Voihan nenä, toi ewido pitää purkaa WinZipillä ja mä en osaa (lisäks kielipuoli). Eiks ohjelma pidä hakea jostakin ja viedä jonnkin jajaja...

7. prik

prik Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse käytän pakettien purkamiseen WinRAR:rria, koska se on mielestäni kätevämpi kuin WinZIP. Asenna WinRAR, niin zip/rar paketin päällä klikkaat hiiren oikeanpuoleista painiketta ja klikkaat extract here.

8. Unna

Unna Guest

Sori, esitin asian pikkusen huonosti. Siis se purettava ohjelma pitää osata hakea ja viedä...

9. kemikaali

kemikaali Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
  10. Unna

Unna Guest

Jaa tämä sivu