Poistin awarella 50kpl esim. WebHancer, alexa, aureate ym. turhaa kamaa. Tämän jälkeen Netti ei pelannut. Sammutin koneen ja tein ScanDiskin, ei auttanut tuli käynnistys vaiheessa Win32sl virheilmoitus Moduulissa MSAFD.DLL muistipaikassa 017F:76463580. Sama ilmoitus Dmiwdog, Cliip32, Poproxy, Realplay, Loadegm herjojen alla. Mikä meni pieleen, täytyykö asentaa käyttis uudelleen?
tämmöinen pirulainen se tulee aina ja iänkaikkisesti vaikka sen aina poistaa AD-Aware kertoo sen olevan luokkaa DATA MINER eli mikä tämä oikein on? Other Object recognized! Type : File Data : iadhide3.dll Object : C:\WINDOWS\Temp\ FileSize : 24 KB FileVersion : Version 6.1.4 (Build 55R) ProductVersion : Version 6.1.4 (Build 55R) Copyright : 2001 BackWeb Technologies. CompanyName : BackWeb FileDescription : IAdHide InternalName : IAdHide OriginalFilename : IAdHide.dll ProductName : BackWeb IAdHide Created on : 5.3.2003 9:26:57 Last accessed : 10.3.2003 18:11:16 Last modified : 17.2.2003 16:03:3 F-Securen backwebin kautta se tulee .... tästä ovat muutkin jappailleet sivustoilla T.nimimerkki: mikä-se-mun-tunnus-nyt-olikaan
"tämmöinen pirulainen se tulee aina ja iänkaikkisesti vaikka sen aina poistaa " F-Securen Backwebhän se on joka istuu tuonne Temppiin. Itse en käytä tuota ominaisuutta F-Securelta vaan päivitän "manuaalisesti" muutaman päivän välein. Mikäli se vaivaa Sinua, "lisää/poista" kautta Backwebin voi poistaa erikseen, ilman että koskee virustorjunnan muihin ominaisuuksiin.
Kyseltiin saako ad-aware 6.0 Suomeksi. Nyt saa. Suomenkieli paketin voi hakea seuraavasta osoittesta: http://www.lavasoftsupport.com/index.php?act=ST&f=1&t=4871&s=6cb06bff372183c48b4c1f7714a905bc
Poistin Data Minerin ja seuraavan selainpäivityksen jälkeen se oli uudelleen .. Johtopäätös : tuli windowsilta päivitysten mukana (mm. suojauspäivityksiä) joten asiasta "tuli ajatuksia". M-soft itse vai joku .....