tästä on ollut jo ohjeet aikaisemmin,mutta mulla ei asennu adoben acrobat reader (32.bit) 5.05 pop pick.(2000). herjaa aina corrubt cabinet file. olen muuttanut temp oletukset %systemroot%\temp.otin myös f.securen virustorjuntaohjelman pois päältä. se aloittaa kyllä asennuksen ,mutta keskeyttää sen aina.apuva mulla palaa käämit.
Oletko koittanut imuroida uudestaan ko Readerin? Ettei vain imurointi vaiheessa olisi cab korruptoitunut...
joo mä ooon imuroinut sen varmaan viis-kuus kertaa ja aina sama juttu.pitääkö tässä jostain cd hankkia.
niin ja vielä kaverilla sen koneessa ihan samat herjat,kokeiltu useampaan otteeseen.no sillä ei asennu edes winzip joka mulle sentään meni heittämällä
mulla on asennettu sp2 ,sp3 ei onnistu asentumaan täytyy hutkia.mulla menee nyt yli tän koneen kanssa.
Näin ohi mennen voi tokaista että 75% ongelmista auttaa Winukan poisto (C-aseman formatointi) ja clean install. Pistää samantein uusimmat ajurit ja päivitykset niin johan konekin tuntuu vikkelämmältä. Varmasti toimii kaikki installerit + muut tuon jälkeen. Mutta vaiva tietysti tuossakin. Mutta silti suosittelen.