Moi, Yritän löytää mahdollisimman tehokasta läppäriä tiukalla tonnin budjetilla. Bongasin nämä pari konetta enkä oikein vastinetta meinaa löytää. http://www.verkkokauppa.com/fi/prod...pire-V3-17-3-HD-Intel-Core-i7-3610QM-8-GB-750 http://www.jimms.fi/tuote/N76VM-V2G-T1081V Acer näyttäisi teknisesti olevan parempi mutta valinta hieman epäilyttää kun kaksi edellistä Aceria kärsii nykyään erilaisista virtaongelmista. Jaatteko mielipiteitä näistä valinnoista jotta saisin päätökseen apua Otan myös uusia ehdokkaita harkinnan alle!
Meitä on tässä tuttuja (5-perhettä) tavallisia läppärinkäyttäjiä, kaikilla Acerit uudenpia ja vanhempia laitteita. Kenelläkään ei ole ollut valittamista Acereistaan. -Noi MuTu kommentit elää omaa elämäänsä...
Siskollani on tällähetkellä Acerin läppäri ja hyvin on kestänyt päivittäisessä käytössä.. Ei ole tarvinnut asentaa edes Windows 7 uudestaan.
olen kyllä samaa mieltä mutun kanssa en omista kumpaakaan mutta nettikirjoittelu on kansan mielipide asiasta.
Sama täällä. En ole koskaan omistanut kumpaakaan mainituista merkeistä, mutta nettikirjoittelusta olen saanut käsityksen, että samalla rahalla saa hieman paremmin varustellun Acerin tai hieman kestävämmän Asuksen.
itsellä oli acerin pöytäkone,ja olin tyytyväinen siihen(mitä nyt oli vähän prakaamista,mutta sitähän on kaikissa pakettikoneissa)
Asuksen koneet ovat yleisesti olleet viileämpia ja laadukkaamman oloisia mitä Acerit. Silti ei ole virhe valita Aceria, jos saat selvästi enemmän tehoa samalla hinnalla. Olen omistanut acerin ja asuksen koneita.
Ite valitsisin ton Acerin, kun siinä nyt on enemmä RAM-muistia ja myös enemmä massamuistia, sekä tuo näytön ohjain on tuota Asuksen koneen näyttistä tehokkaampi. Ei noissa paljon eroa ole, tietysti merkki. Itselläni on Acerin kannettava ja olen tyytyväinen laatuun. Ja kyllä tuolla hinnalla molemmissa on varmaankin polttava asema.
Npäyttelen tätä viestiä noin 7,5V vanhalla Acerin läppärillä, ja hienostihan tämä edelleen pelaa, kunhan ottaa iän tuomat jipot huomioon. Olen toki vaihtanut ja lisännyt tähän vuosien mittaan osia, kuten prossun päivitin tuossa taannoin edullisesti tuplaytimiseen Athloniin, kun vanha Sempron oli jo auttamattoman laiska. Muistia olen lisäillyt maksimiin, eli tässä yksilössä se on hurjat 2Gt RAM:ia, josta integroitu näytönohjain imaisee 64Mb Myös kiintolevyn olen vaihtanut, koska edellinen hajosi koneen kaaduttua kiviselle lattialle, eli vanha kovo olisi varmaankin vielä jaksanut mutta rikkoutui fyysiseen kolahdukseen. Kone maksoi aikoinaan rapiat 650 euroa ja päivityksiin olen sijoittanut noin 100 euroa koneen olemassa olon aikana, joten ei tämä nyt niin kauhian kallis ole ollut ominaisuuksinsa nähden. Tehotkin riittävät mainiosti leffojen katseluun sekä youtubessa/naamakirjassa seikkailuun. Sekä hoitaa tällä myös tarvittvat pankki sun muut asiat. Käyttiksen vaihdoin muutama vuosi sitten Linuxiin, jakeluna toimii Mythbuntu, joka on hieman Winows XP:tä kevyempi, tarjoten loistavat ominaisuudet. Paljon olen lukenut kommenntteja siitä kuinka nykyiset Acerit olisivat jotenkin hunommin suunniteltuja, tai komponentit olisivat heikompia. Varsinkin näytöistä ja näppäimistöistä olen kuullut sanomisia. Mutta niin olen kuullut myös HP:n ja Fujitsun koneista. Asus on melko tuore yrittäjä kannettavien osalta, mutta heidän tuotteissa on eräänlainen laadun tuntu jokatapauksessa. Vaikea on sanoa kumpi kannattaa ostaa, itse suosittelen tutkimaan palstoja ja ihmisten kokemuksia kyseisistä laitteista, jos vain suinkin on mahdollista. Lopulta valitsisin koneen komponenttien sekä myönnetyn takuun perusteella.
Ketju on vanha ja aloittaja on todennäköisesti jo läppärinsä ostanut, mutta jos nyt noista kahdesta pitää valita niin Asus, syystä että siinä on kahden vuoden takuu. Helpompi pistää huoltoon, jos lahoaa tuona aikana. Kyllähän laitteen takuun päätyttyäkin takuuhuoltoon saa, joutuu vaan tappelemaan vähän ylimääräistä kun pääsääntöisesti kodinelektroniikkamyyjät eivät ymmärrä tai halua ymmärtää sanaa virhevastuu.