Oma hp alkaa ottaa jo pattiin niin paljon että haluaisin uuden läppärin joka toimisi, ja voisi myös pelata. Löysin loistavan koneen, Acer Aspire 5520; 3gb ramia, 8600mGS... Mutta, onko acer yleenskään laadukas merkki? Onko kellään minkäänlaisia huonoja kokemuksia aspire sarjasta? Tutuilla olleissa acereissa ei ollut mitään vikaa, tosin yhden tuttavan kodista joku voro nappasi acerin mukaansa, eikä kyllä ollut sitä ennen siitä koneesta valittanut. Eli onko tuo kone (acer yleensäkään) hyvä ostos? Kiitos!
Jos olisi ollut huono kone niin ei olisi kelvannut . Itselläni on jo toinen Acer (ensin Aspire ja nyt Extensa) enkä voi edelleenkään laitetta moittia. Varmaan huonoja yksilöitäkin on olemassa mutta ongelmia varten on olemassa tuo laitteen takuu. Mutta toki muitakin mielipiteitä varmaan löytyy.
Hinnat kyllä houkuttelevat, kun eivät paljoa maksakaan. Siitä tämä epäilys heräsi. Toivoisin silti palautetta monelta kannalta Olihan Acerit voittaeet joitakin testejä mikrobitissä ym.
Takuu on ihan Pask... Jos tulee ongelmia Acer ilmoittaa tylysti kaikissa tuotteissa et upsin/dhllän kautta saksaan takuu huoltoon sit odottelet 1-4kk et saatko tuotteen toimivana takas. Siis kyllä suosittelen jotain muuta tuotetta kun Aceria. ps.acer käyttää alitehoisia powereita koneissaan esim. jos kokoonpano on Core duo Q6600, 3Gddr2, GF 8600GT acerissa on 250W ???
Itse olen käyttänyt nyt Acerin kannettavaa(Aspire 5024) reilu 2 vuotta ja yhden Acerin tuossa veljelleni myös viime viikolla hankin. Omassa koneessa on jotain pikkuvikaa ollut tyyliin muistikamman irtoaminen ja emossa on mystinen pikku vika. Mutta pääpiirtettäin olen koneeseeni ollut tyytyväinen. Nämä koneet on ihan ok tavaraa hintaansa nähden. Kannattaa kuitenkin ottaa tuo noihin tarjottu 3 vuoden takuulaajennus.
kyl se aceri läppärinä on ihan laadukas.. crysis pyörii ainakin (siskon miesyhtävällä on acer jossa pyörii crysis) ite olen lainannu kans välillä eikä ole mitään valitettavaa
Siis Core 2 Quad? No, eiväthän nuo osat tarvitse kuin n. 200 W. Riittävyys riippuu tietysti myös siitä, onko kyseessä virtalähteen otto- vai antoteho ja saako sitä tehoa tarpeeksi juuri niillä jännitteillä kuin pitääkin. Ja nimelisesti 250 W:n poweri voi olla ali- tai ylimitoitettu, se voi kestää jatkuvaa tehoa esim. 200 tai 300 W. Eli paha tuosta lukemasta on mitään kestävyydestä päätellä. Halvimpia merkkejähän Acer on, mutta ei siitä ainakaan tunnu muita halvahkoja koneita enemmän valitusta kuulevan, tai ainakaan itse en ole kuullut. edit: Tuo on asia, jota varmastikin kannattaa pohtia. Toisaaltahan Suomessa on kuluttajnasuojalaista ja -viranomaisista johtuen jonkinlainen olettama, että laite kestää 3 vuotta, ja sitä aiemmin (oikein käytettynä) hajoavat melkeinpä menisivät myyjän/maahantuojan/valmistajan piikkiin, tai ainakin osa niiden korjauskustannuksista. Mutta käytännössä, ostettu lisätakuu varmasti helpottaa takuuasioiden hoitumista monessa tapauksessa.