Acer Aspire 7520g ei käynnisty/näytössä hieman valoa

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi PConneton 11.10.2009.

1. PConneton

PConneton Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    virtanappulat palaa ja kone surisee, muttei käynnisty...
    ei kuulu mitään aloitusääniä, vaan surina.

takuu loppu, joten omin keinoin pitäisi yrittää.

imuroin koneen, oli ihan töhnässä.
    ei kuitenkaan auttanut.

aloituslevykkeitä ei ole.

nappeja olen yrittänyt painaa, muttei tapahdu mitään..

mitä teen?

2.  
  3. beget

beget Regular member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    No hei vastaa edes joku. Jatkossa otsikointia voi hieman enemmän harkita.

Emolevysi arvioisin olevan rikki. Voit vaihtaa sen itse, mutta kuulostaa siltä, että kannattaa viedä huoltoon.

4. PConneton

PConneton Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ensimmäinen otsikkoni samalle kysymykselle oli: acer aspire 7520g ei käynnisty.
    Sitten muutin sitä apua pyytäväksi ja tämä on kolmas versio...

Olen usein käynyt tällä sivustolla lukemassa vinkkejä tietokoneongelmiin ja kysymyksiin. Ja ollut otettu siitä kuinka avuliaita täällä ollaan oltu ja tietäviä.

Itse ostin ensimmäisen koneeni jo 1987 ja olen ehtinyt käydä läpi monta eri konetta... ja moneen eri otteeseen olen asentanut ohjelmat uudelleen. Minulla ei ole kuitenkaan minkäänlaista tietokone"kone"-tietoutta. Ymmärrän kyllä, että korjaamoon vieminen on paras vihje. Mutta kotipaikkakunnallani sellaista ei ole ja jos kone on täysin kuollut niin ei kannata sitä kauemmas rahdata... avaamismaksu on jo uuden koneen suuruinen.

Joten kyselin mitä kannattaisi tehdä. Onko mitään nappia, jota painamalla koneen voisi palauttaa... Kone on poikani ja siellä ei ole mitään maailman tärkeimpiä tiedostoja... joten tiedostot saisi mennä kunhan vaan koneen saisi uudestaan käyntiin.

Anteeksi, jos epätoivoinen otsikko pahoitti jonkun mielen eikä ollut mieluisa.

5. Kokki99

Kokki99 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Katoppas se emolevy oikein tarkkaan läpi, että onko siellä hajonneita kondensaattoreita.

Jaa tämä sivu