Ostin tuollaisen koneen jokin aika sitten, kuittia en löydä joten ei saa meneen takuuseen. Kone toimi pitkän aikaa hyvin mutta tällä hetkellä ei lähde käyntiin. Kaikki asetukset pitäisi BIOSsta olla oikein kun vilkuilin kyseeseen koneeseen liittyneitä keskusteluita. Eli kun koneen laittaa päälle tulee teksti että kone käynistetty väärin jne. jne. vaihtoehtoina käynnistä normaalisti ja korjaa. Valitsee kumman tahansa kone surruttelee vähän aikaa (n. 5min.) ja tulee teksti. STOP: c000021a {fatal system error} The initial session proces or system proces terminated unexpectedly vith a status of 0x00000000 (0x0000185 0x0010037c) The system has been shut down. Joten voisiku joku meikäläistä fiksumpi kertoa että mitä pitäis tehdä. Olen yrittäny nyt muutaman yön ja tahtoisin saada ihan yksilölliset ohjeet. Alkaa pinna mennä. Niin ja VISTA käyttiksenä. Kiitos etukäteen.
Miten olisi tehdasasetusten palautus??? Poltithan se dvd't heti kättelyssä. datoistakin sinulla on varmuuskopiot tallessa irroitettavalla ulkoisella kovalevyllä?? hope so. Jos kone on vain vähän sekaisin, niin voi asentaa ilman dvd-levyjä, mutta muutoin tarvitaan ne palautus dvd't. eli asennat käyttiksen uudelleen. huolto ei ilmaiseksi korjaile sotkeutuneita käyttiksiä minun tietääkseni. rautaviat kuuluvat heille. softa sinulle.
Pointti onkin juuri siinä ettei mitään palautuslevyjä. Musiikeista sun muista ei ole niin väliä mutta kuhan sais ton käyttiksen toimimaan. Sen verran olen saanut selviteltyä ettei kyseessä ole rautavika koska ubuntu toimii hyvin. Joten olisko jollan vielä vinkkiä pystynkö kikkailemaan ubuntun kautta ton vistan kuosiin, vai tarviiko ostaa uusi käyttöjärjestelmä. Jos näin on niin myykää mulle joku halvalla xp