Millaisia pelejä tälläinen läppäri pyörittää? - PROSESSORI: AMD TURION64 X2 TL-58 (1.9GHz) KESKUSMUISTI: 3Gt KIINTOLEVY: 320Gt NÄYTÖNOHJAIN: NVIDIA GeForce 8600M-GS 512/1280Mt
En halua olla mikään mainosmies mutta sama kone 599€ Hobby Hallissa joten ei kannata 699€ maksaa... *offtopic* En ole tosiaankaan kannettavien expertti ja minua kiinnostaa että onko tuohon mahdollista vaihtaa parempaa näytönohjainta tarvittaessa? (en kyllä edes tiedä onko se kannettavissa mahdollista
Oho.. My bad, olikin hieman erilainen kone kuitenkin kyseessa vaikka acer aspire 5520 olikin.. Minä tarkoitin http://www.hobbyhall.fi/product_vie...k_1=203&sk_2=851&un=&uc=08&orderid=&orderst=& tuollaista 5520:iä (en tiedä sainko linkin kunnolla ) mitä mieltä sitten olette tuollaisesta 5520:stä pelikäytössä ja mitä mieltä olette etenkin näytönohjaimesta?
vaikken paljoa koneista tiedäkkään niin luulen kyllä että tuon pitäisi hieman vaativempiakin pelejä pyörittää.. korjatkaa toki jos olen väärässä
Haluaisin myös mielipiteitä kyseisestä kannettavasta. Näytönohjain poiketen ylemmästä on siis 7000M mallia. Eli millaista suorituskykyä kyseinen läppäri edustaisi WoW:ssa ja nimenomaan tässä pelissä . En hae mitää suuria lukemia. Edes 20-40 fps olisi jo välttävä, ilman diashowta. Kannettavaa olen siis hakemassa pääasiassa WoW:n pelaamiseen / peruskäyttöön. 7000M mallista olen lukenut molemminpuolisia arvioita. En sitten tiedä onko osa sitä "ei saa 100fps" hypetystä vai onko se sitten aivan kuraa. Toisaalta osa sanoo, että hyvin pitäisi pyöriä. Eli olisiko täällä ketään, jolla olisi kokemusta/kommenttia kyseisestä vempeleestä?