Eli haluaisin tietää minkä merkkinen/mallinen polttava tuossa kyseisessä koneessa on, jotta voisin tehdä dvd-levyjen (mediakoodi)vertailuja tarkemmin, sillä olen tilaamassa levyjä Nierlestä kaverin välityksellä parin päivän sisällä ja ostamassa kyseisen koneen vasta parin viikon päästä.
Jokunen DVD+/-RW Double Layer. Teeppä näin: klikkaat sillä oikeaa hiirun nappia oma tietokoneeseen, > ominaisuudet, > Laitteisto, > Laitehallinta, > DVD- ja CD-asemat ja sitten pitäis löytyy jotain infoo, jonka tietenkin googletat, ennen kuin postaat tänne.
Niin ja sinä voisit lukea viestini tarkemmin (anteeksi nyt vaan ). Eli aika paha katsoa kun mulla ei ole vielä kyseistä konetta. Tiedän varsin hyvin että siinä on DVD+/-RW Double layer, mutta siis minkä merkkinen esim. LG? NEC? ja nopeus.
No tosiaan! Hemmetti, mä luin, että olet ostamassa nierlestä levyjä parin viikon päästä. Vaikea sanoa sitten mittään. Eikö valmistajan sivuilla ollut mitään infoa? EDIT: tähän aikaan meinaa mennä jo simmut sokeeks (03:42 AM).